  • 1. Data: 2014-06-11 20:06:45
    Temat: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kolega szuka kredytu hipotecznego na 100k (jest to około 1/3 wartości
    mieszkania), który mógł spłacić w całości po 3 latach. Przerabiał ktoś
    może, albo widział ostatnio coś ciekawego w tym temacie? Przyznam
    szczerze, że kredyty są mi mocno obce ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-06-11 20:39:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-06-11, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

> [...]
    > może, albo widział ostatnio coś ciekawego w tym temacie? Przyznam
    > szczerze, że kredyty są mi mocno obce ;)

    No ale spłacić to chyba każdy można? Pistoletu do głowy nie przystawiają. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-06-11 20:45:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2014-06-11, xbartx <b...@h...net> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale spłacić to chyba każdy można? Pistoletu do głowy nie przystawiają. :)
    Pewnie chodziło: bezkosztowo.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-06-11 21:28:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 11 Jun 2014 20:45:12 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pewnie chodziło: bezkosztowo.

    Chodzi mi po głowie temat kredytu konsumenckiego i związanej z nim
    możliwości bezkosztowej spłaty przed terminem. Czy ktoś mógłby potwierdzić,
    czy ten się też łapie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2014-06-11 21:58:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 21:28, Borys Pogoreło pisze:

    > Chodzi mi po głowie temat kredytu konsumenckiego i związanej z nim
    > możliwości bezkosztowej spłaty przed terminem. Czy ktoś mógłby potwierdzić,
    > czy ten się też łapie?

    Jeśli nie podwyższyli ostatnio limitu, to nie (do 80kPLN).

  • 6. Data: 2014-06-11 22:01:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 20:06, xbartx pisze:

> [...]
    > może, albo widział ostatnio coś ciekawego w tym temacie? Przyznam
    > szczerze, że kredyty są mi mocno obce ;)

    Trzeba poszperać po ofertach - to się zresztą czasem zmienia.

    Ot, takie Millenium ma obecnie limit 4 lata.

    Zaglądam na stronę mBanku - o proszę, ci łupią 2% prowizji za
    wcześniejszą spłatę w okresie pierwszych 3 lat. Czyli akurat to czego
    szukasz - przynajmniej pod tym jednym względem.

  • 7. Data: 2014-06-11 22:09:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    po 3 roku bezpłatna spłata w:
    Aliorze, BZWBK, Citi, CA, Eurobanku, ING, mBanku

    i w Pocztowym bezpłatna spłata zawsze za 0 zł, ale ten bank kredytów
    hipotecznych praktycznie już nie idziela

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-06-11 22:26:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 22:09, RobertS pisze:

    > i w Pocztowym bezpłatna spłata zawsze za 0 zł, ale ten bank kredytów
    > hipotecznych praktycznie już nie idziela

    Od tego "banku" trzymajcie się z daleka. Podmieniają w umowie nazwy
    produktów.

  • 9. Data: 2014-06-11 22:53:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Od tego "banku" trzymajcie się z daleka. Podmieniają w umowie nazwy
    > produktów.

    kredytu hipotecznego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-06-11 23:28:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.06.2014 22:53, RobertS pisze:

    > kredytu hipotecznego?

    No akurat w moim przypadku nazwę konta jakie zamawiałem. Jedno słowo - a
    duża różnica.