  • 1. Data: 2014-06-10 18:36:15
    Temat: Lokata drużynowa
    Od: "Olo" <p...@i...pl>

    To jakie jest końcowe oprocentowanie ?

  • 2. Data: 2014-06-10 19:42:34
    Temat: Re: Lokata drużynowa
    Od: "Olo" <p...@i...pl>

    Oczywiście chodzi o Ideabank

    Użytkownik "Olo" napisał w wiadomości grup

    To jakie jest końcowe oprocentowanie ?

  • 3. Data: 2014-06-10 20:00:38
    Od: b...@o...pl

    Doszło tylko do 3,8%.
    Ja swoich 4 wniosków nie opłacę.
    W Meritum od dziś jest 4% dla nowych środków, bez wymogu konta. Minimalna kwota to
    100 kPLN.

  • 4. Data: 2014-06-10 20:38:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-06-10 20:00, b...@o...pl pisze:
    > Doszło tylko do 3,8%.

    Tylko? Nie spodziewałem się więcej. I w sumie nie znam lepszego % na tak
    krótki czas. Meritum pomijam, bo próg 100.000 będzie dla wielu zbyt wysoki.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-06-11 14:25:21
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-10 18:36, Olo pisze:
    > To jakie jest końcowe oprocentowanie ?

    A kiedy zamierzają ogłosić, jak ma obowiązywać od 10 -tego? Czyli od
    wczoraj.

  • 6. Data: 2014-06-11 21:47:36
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-10 19:42, Olo pisze:
    > Oczywiście chodzi o Ideabank
    > To jakie jest końcowe oprocentowanie /?

    "W dniu 10.06.2014 r. zostanie obliczona ilość złożonych przez Klientów
    Wniosków w okresie ważności oferty i na tej podstawie zostanie
    [............]
    Informacja o ostatecznej wysokości oprocentowania Lokaty, ustalonej
    zgodnie
    z powyższymi zasadami, zostanie przekazana Klientom w dniu 10.06.2014 r.
    za pośrednictwem Bankowości Internetowej."

    Dostał ktoś taką informację?

  • 7. Data: 2014-06-11 22:01:39
    Od: "Olo" <p...@i...pl>

    żadnej informacji o oprocentowaniu nie dostałem a jest 11.06.

  • 8. Data: 2014-06-12 06:31:35
    Od: S <a...@w...pl>

    > Dostał ktoś taką informację?

    3,8% - podnieśli oprocentowanie - widać na liście lokat.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-06-12 07:16:34
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > 3,8% - podnieśli oprocentowanie - widać na liście lokat.

    Już wpłaciłeś kasę? Bo na liście nieopłaconych jest dalej 3,6%.

  • 10. Data: 2014-06-12 18:12:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 12.06.2014 07:16, wiatrak pisze:

    > Już wpłaciłeś kasę? Bo na liście nieopłaconych jest dalej 3,6%.

    W Meritum jest bez kombinacji 3,7% a powyżej 100k nawet 4%.

    Xenocide