  • 31. Data: 2014-06-15 11:35:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > promocja taka
    >
    > http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/20
    14/kredyt-mieszkaniowy-w-promocji-3x0

    widzę, że łatwo łapiesz się na takie promocje...nic za darmo, marża
    słabiutka, drogie konto, ubezpieczenia no i proces, który często trwa >2
    m-cy a na koniec negat od czapy lub ciągłe donoszenie kolejnych
    papierków tudzież nierealne warunki do spełnienia

    --
    pozdrawiam
    RobertS