  • 1. Data: 2014-06-11 23:14:50
    Temat: Idea Bank - "Niemieccy Giganci" atakują?
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    Czy wielu z Was doświadczyło od wczoraj bombardowania telefonami z numerów
    +48 22 462 75 50
    +48 22 276 22 00
    ?
    Jakoś nie mogłem odebrać, bo byłem pochłonięty pracą (z dźwiękiem). Więc
    bombardowali 11 razy. Dzisiaj już "tylko" 8.

    --
    http://monter.fm/

  • 2. Data: 2014-06-11 23:46:17
    Temat: Re: Idea Bank - "Niemieccy Giganci" atakują?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "monter.FM" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Czy wielu z Was doświadczyło od wczoraj bombardowania telefonami z
    >numerów
    >+48 22 462 75 50
    >+48 22 276 22 00

    Wielu to nie wiem, ale doswiadczylo.

    >Jakoś nie mogłem odebrać, bo byłem pochłonięty pracą (z dźwiękiem).
    >Więc bombardowali 11 razy. Dzisiaj już "tylko" 8.

    Takie to oprogramowanie call center - maja sie z toba skontaktowac i
    komputer nie popusci.

    Co jednak sugeruje ze wielu nie bylo, skoro mieli czas tyle razy
    dzwonic :-)
    Albo jestes priorytetowym klientem :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-06-12 17:28:51
    Od: "Vikku" <B...@w...pl>

    > Wielu to nie wiem, ale doswiadczylo.

    To jakaś większa akcja. Pewnie sprzedaż im nie idzie (czemu się nie dziwię
    bo ludzie się poznali :-)
    Do mnie z kolei Open Fajans. Smsy, telefony itd.

  • 4. Data: 2014-06-12 18:10:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 11.06.2014 23:14, monter.FM pisze:
> [...]
    > Jakoś nie mogłem odebrać, bo byłem pochłonięty pracą (z dźwiękiem). Więc
    > bombardowali 11 razy. Dzisiaj już "tylko" 8.

    Mnie też i nawet sobie pogadałem, bo ciekawa sytuacja mi się trafiła. W
    poprzedni czwartek złożyłem wniosek na lokatę drużynową. Piątek miałem
    wolny i dopiero w poniedziałek się pokapowałem, że po założeniu nic nie
    przyszło ani mail ani sms. Trudno pomyślałem, coś innego się nawinie.
    Dzwoni Pan z Ideabank to się pytam skąd ma mój numer, to jakoś tak
    zakamuflowanie mówi, że składałem wniosek. No składałem na drużynową a
    Pan mi proponuje "świetne" lokaty na 24 m-c albo 6 m-c na ileś tam,
    mówię grzecznie, że nie chcę i raczej bym tą drużynową jakoś naprawił,
    to się wyłączył i tyle go słyszeli ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2014-06-12 22:40:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vikku" napisał w wiadomości
    >To jakaś większa akcja. Pewnie sprzedaż im nie idzie (czemu się nie
    >dziwię bo ludzie się poznali :-)

    Z jednej strony pewnie nie idzie ... a z drugiej - moze idzie tak
    swietnie ze warto kontynowac :-)

    Z jednej strony - jak na chec sprzedazy to dziwna metoda, chocby brak
    informacji na stronie, z drugiej ... chca darmowy kapital na trzy
    lata, czy znalezli formule przenoszaca zysk i im i klientom ?

    J.

  • 6. Data: 2014-06-16 13:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vikku" napisał w
    >To jakaś większa akcja. Pewnie sprzedaż im nie idzie (czemu się nie
    >dziwię bo ludzie się poznali :-)

    Ambitni sa - wyslali liste tych spolek, ale na pytanie o calosc
    warunkow "mozemy porozmawiac" i zdziwieni ze na pismie chce ...

    J.