  • 1. Data: 2006-08-08 21:05:00
    Temat: Kredyt Hipoteczny na dzialalnosc gospodarcza, a wymagane dokumenty
    Od: "enetri" <e...@e...pl>

    Chyba powoli do mnie dociera, ze prowadzac DG zaciagniecie kredytu na zakup
    mieszkanie (okolo 250 000) staje sie ... bardzo trudne.
    Prosze mi napisac, czy jest jakis bank, ktory nie wymaga zeznania
    podatkowego za poprzedni rok ?
    Jest to dla mnie bardzo istotne, poniewaz w poprzednim roku firma przyniosla
    strate, a wiec bank sprawdzajac bilans za poprzedni rok - "na bank" nie
    przyzna kredytu..
    Rozwizaniem jest - jak to w banku mi juz kilka razy powiedzieli - poczekan
    pol roku, by pozniej okazac dodatni bilans za zeszly rok. Ale to przeciez
    pol roku !!!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-08 21:27:39
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "enetri" wrote in message

> [...]
    > mieszkanie (okolo 250 000) staje sie ... bardzo trudne.
    > Prosze mi napisac, czy jest jakis bank, ktory nie wymaga zeznania

    A spróbuj zapytać doradców z MoneyExpert lub Open Finance itp
    na taką kwotę napewno Ci coś znajdą.
    Będą się dwoić i troić żeby zarobić prowizję od 250kPLN

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-08-09 08:08:55
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    sumi napisał(a):

    > zakup
    >
    > A spróbuj zapytać doradców z MoneyExpert lub Open Finance itp
    > na taką kwotę napewno Ci coś znajdą.
    > Będą się dwoić i troić żeby zarobić prowizję od 250kPLN

    No bez przesady, to drobnica którą się zlewa.
    Dobry klient to taki od 700k

    MZ

  • 4. Data: 2006-08-09 08:18:21
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    problem polega na tym, ze wiekszosc przedsiebiorcow, aby placic nizsze
    podatki, stara sie wykazywac straty....ma to jednak jeden podstawowy minus -
    drastycznie obniza sie zdolnosc kredytowa takiego podmiotu

    udaj sie do doradcow kredytowych, niech poszukaja odpowiedniej oferty ;-)

    RobertS

  • 5. Data: 2006-08-09 08:53:05
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    RobertS napisał(a):
    > problem polega na tym, ze wiekszosc przedsiebiorcow, aby placic nizsze
    > podatki, stara sie wykazywac straty....ma to jednak jeden podstawowy minus -
    > drastycznie obniza sie zdolnosc kredytowa takiego podmiotu

    Problem polega na tym, że stosunek banku do przedsiębiorcy jest zwykle
    podobny jak fiskusa - tzn. uważa go za kombinatora i/lub potencjalnego
    przestępcę.

    Np. mnie doradca BZ WBK powiedział, że do wniosku o kk konieczne jest
    dołączenie zaświadczenia o niezaleganiu (ZUS, US) o ile w ciągu
    ostatnich sześciu lat prowadziłem DG (mimo, że jej dawno nie prowadzę)

    Jest oczywiste - chociażby semantycznie, że coś z przed kilku lat nie
    jest obecnie uzyskiwanym dochodem/stratą

    Pracownika najemnego bank nie pyta ile zarabiał 6 lat temu - podobnie
    jak analityk giełdowy nie zaleca sprzedaży akcji, których wartość
    rośnie, bo spółka 5 lat temu miała problemy (o ile wogóle funkcjonowała
    na giełdzie).

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2006-08-09 10:46:18
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    > Jest to dla mnie bardzo istotne, poniewaz w poprzednim roku firma
    przyniosla
    > strate, a wiec bank sprawdzajac bilans za poprzedni rok - "na bank" nie
    > przyzna kredytu..

    PKO BP dochod za 4 ostatnie miesiace.
    Jednak w niektorych oddzialach (brak spojnej polityki, duza wladza w rekach
    dyrektora oddzialu) musisz prowadzic dzialalnosc od minimum roku.

    Fajas