  • 21. Data: 2006-09-11 13:01:01
    Temat: Re: Kradziez srodkow przy uzyciu podrobionej karty - bankomat EURONET
    Od: Adam Płaszczyca <t...@a...com>

    K.K. <z...@h...oraz.pl> wrote:

    >> Nie uzywanie kart z PIN-em.
    > Znasz bankomat na podpis?
    Nie, ale nie pamiętam co to gotówka.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 22. Data: 2006-09-11 13:03:10
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Pytanie czy przy takiej sprawie ocena materialu z tasmy zajmie sie biegly na
    > koszt sadu czy na koszt pozywajacego ( nie jest to sprawa karna )

    i przy zalozeniu ze owa tasma nie zostala juz iles tam razy "zagrana"

    SW

  • 23. Data: 2006-09-11 14:41:19
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Stormy Waters" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > i przy zalozeniu ze owa tasma nie zostala juz iles tam razy "zagrana"

    Cenna uwaga .

    Jaca

  • 24. Data: 2006-09-11 16:09:15
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    fotomania napisał(a):
    > Użytkownik "Stormy Waters" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > biegly na

    Na pewno nie na koszt sądu. Ja nie jestem prawnikiem i wiem, że nie
    ma czegoś takiego jak "na koszt sądu". Ludzie, jak nie znacie prawa
    to nie piszcie cudów na forum.

    M.

  • 25. Data: 2006-09-11 19:51:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "jureq"

    > A widziałeś gdzieś Euronet z kamerą? Bo ja jeszcze nie.

    nie, bo z zewnątrz nie widać czy w bankomacie jest kamera.
    Uważam, że powinna być.
    Euronetów nie używam - wolę pkobp (mają po 20 zl - np wypłacam po 130
    zł)
    lub bzwbk (koncowki biorę 10 zl, npo wypłacam 90 zl)
    ale nie kazdy ma e-pakiet Fortisa :-)
    *** blad ***

  • 26. Data: 2006-09-12 07:54:42
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    Na pewno nie na koszt sądu. Ja nie jestem prawnikiem i wiem, że nie
    ma czegoś takiego jak "na koszt sądu". Ludzie, jak nie znacie prawa
    to nie piszcie cudów na forum.

    Jezeli bylaby to sprawa karna w tym przypadku scigana z urzedu biegly bylby
    na koszt sadu .

    Jaca

  • 27. Data: 2006-09-12 08:10:24
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    i jak odpowiadasz to uwazniej cytuj autora, ktoremu odpowiadasz

    SW

  • 28. Data: 2006-09-12 08:42:58
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Na pewno nie na koszt sądu. Ja nie jestem prawnikiem i wiem, że nie
    > ma czegoś takiego jak "na koszt sądu". Ludzie, jak nie znacie prawa
    > to nie piszcie cudów na forum.

    A ja jestem prawniczką i informuję cię, że jest coś takiego jak na koszt sądu
    (ściślej: na koszt skarbu państwa). :)
    Jeśli klient udowodni, że jest biedny, to sąd może zwolnić go z kosztów
    sądowych. Wtedy wszystkie te koszty (wpis, honoraria biegłych i prawnika strony
    przeciwnej) wykłada skarb państwa. A nawet jeśli klient nie udowodni biedy, to i
    tak sąd może z własnej inicjatywy powołać biegłego i założyć pieniądze na jego
    honorarium, które później zapłaci strona przegrywająca lub obie strony po części
    - zależy od decyzji sądu.

    vp23

  • 29. Data: 2006-09-12 10:39:06
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    vp23 napisał(a):

> [...]
    > honorarium, które później zapłaci strona przegrywająca lub obie strony po części

    Wiem, że sąd może zwolnić z kosztów, ale lepiej nie byc takim
    optymistą i takiej wersji nie rozważałem :-)

  • 30. Data: 2006-09-12 11:15:10
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    > i jak odpowiadasz to uwazniej cytuj autora, ktoremu odpowiadasz

    Jak odpisujesz z bramki to koniecznie sprawdz czy trafiasz w dobra linijke
    :)))

    Jaca