  • 1. Data: 2006-09-07 20:02:08
    Temat: uznanie na kartę
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Witam,

    Z całym szacunkiem dla inteligo, ale czy ktoś spotkał się może gdzieś
    indziej z takim irracjonalnym traktowaniem zwrotów na kartę? Otóż w
    przypadku, gdy uznanie na kartę nie zostało poprzedzone obciążeniem
    karty na tę samą kwotę, inteligo po dokonaniu zaksięgowania uznania
    BLOKUJE tę kwotę na okres miesiąca, twierdząc iż merchant może takie
    uznanie odwołać właśnie w ciągu tego okresu.

    Już parę lat temu im tłukłem, że to jest bez sensu, w dodatku bez
    większych podstaw formalnych, a teraz widzę, że ten zwyczaj panuje do dziś.

    Jak jest w "klasycznym" PKO BP?

    WN

  • 2. Data: 2006-09-13 08:26:24
    Temat: Re: uznanie na kartę
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]
    >
    > Już parę lat temu im tłukłem, że to jest bez sensu, w dodatku bez
    > większych podstaw formalnych, a teraz widzę, że ten zwyczaj panuje do dziś.

    Pewnie o tym wiesz, ale tym, którzy nie wiedzą podpowiem, że można
    przefaksować dokument potwierdzający to uznanie, aby dana kwota została
    odblokowana wcześniej. Tradycyjnie najlepiej jest, przed wysłaniem,
    skontaktować się z konsultantem, który założy zgłoszenie.

    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 3. Data: 2006-09-14 09:08:19
    Temat: Re: uznanie na kart
    Od: "Krzysztof Saks" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:edptrl$dve$1@news.elsat.net.pl...
> [...]
    >
    > Już parę lat temu im tłukłem, że to jest bez sensu, w dodatku bez
    > większych podstaw formalnych, a teraz widzę, że ten zwyczaj panuje do

    wg zasad Visy i MC uznanania mozna tylko robic na karte wcześniej obciążana.
    Merchant nie powinnen tego robic, bo bedzie obciozony ta kwota, jak wyjdzie
    to na jaw
    lupino