  • 1. Data: 2006-09-08 06:54:34
    Temat: Cashback w Multi i mBanku!
    Od: g...@o...pl

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/cashback.html
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/cashback/

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 2. Data: 2006-09-08 08:20:51
    Temat: Re: Cashback w Multi i mBanku!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:1157698474.257054.103990@d34g2000cwd.googlegrou
    ps.com...
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/cashback.html
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/cashback/

    Wielkie osiagniecie to to nie jest - tylko karta debetowa i tylko wcentrum
    handlowym zwykle posiadajacym bankomat... i jeszcze prowizja jakby bylo od
    czego...
    pewnie beda nam wmawiac jakie to rewolucyjne i dobre dla nas
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-09-08 08:51:15
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:edr942$g70$1@inews.gazeta.pl, *Slawek Kos* wrote:

    > Wielkie osiagniecie to to nie jest - tylko karta debetowa i tylko
    > wcentrum handlowym zwykle posiadajacym bankomat... i jeszcze prowizja
    > jakby bylo od czego...

    No nie tylko centra. Docelowo pewnie w duzo wiekszej ilosci punktow, a na
    razie stacje BP, a tam juz nie zawsze bankomatu uswiadczysz.
    IMHO Prowizja 50gr nie jest wygorowana.
    Mniej mi sie podoba limit do 200zl.

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-09-08 09:52:48
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Slawek Kos napisa?(a):
> [...]
    > czego...
    > pewnie beda nam wmawiac jakie to rewolucyjne i dobre dla nas

    Moze nie takie rewolucyjne. Jakis czas temu (okolo roku) placac w
    markecie allekarta pani mi zaproponowala wyplate gotowki chyba do kwoty
    zakupow ale nie wiecej niz 200.

    Pzdr
    Nco

  • 5. Data: 2006-09-08 09:59:04
    Od: "yewka" <y...@o...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/cashback.html
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/cashback/

    witam
    Poczta Polska tez przygotowuje sie do swiadczenia tej lub podobnej uslugi
    wspólnie z PKO i eService, wszedzie tam gdzie, mozna obecnie doladowac
    komórki. Na szkoleniu podawali, ze oplaty za korzystanie jak z bankomatów
    PKO i o limitach kwotowych mowy nie bylo. Bedzie jadnak potrzebny dowód
    osobisty przy autoryzacji wyplaty z karty w okienku.
    Pozdrawiam cieplutko
    yewka - wroclaw

  • 6. Data: 2006-09-08 11:51:57
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Nco napisał(a):

    > Moze nie takie rewolucyjne. Jakis czas temu (okolo roku) placac w
    > markecie allekarta pani mi zaproponowala wyplate gotowki chyba do kwoty
    > zakupow ale nie wiecej niz 200.

    I to się zgadza. W BZ WBK mają tą usługę już od dawna tylko nie
    wiedzieć czemu się nią nie chwalą :-(

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 7. Data: 2006-09-08 13:46:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    g...@o...pl wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/cashback.html