  • 1. Data: 2006-09-08 08:25:44
    Temat: ciekawy problem
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    czy mozna w tym samym banku wziac kredyt hipoteczny i splacic kredyt ale w
    tym samym banku. bank oczywiscie twierdzi, ze to niemozliwe, nie mam
    uzasadnienia na pismie, to tylko informacja od szeregowego pracownika
    placowki. czy bank ma podstawe prawna by odmowic? czy nie jest to sprzeczne
    z prawem konsumenckim (odmowa nie bo nie?). macie jakies doswiadczenie w tej
    materii?

    btw: chodzi o millennium.

  • 2. Data: 2006-09-08 08:30:33
    Temat: Re: ciekawy problem
    Od: m...@g...com

    WaSyL wrote:

> [...]
    > placowki. czy bank ma podstawe prawna by odmowic? czy nie jest to
    > sprzeczne z prawem konsumenckim (odmowa nie bo nie?). macie jakies

    Nie widzę powodu dlaczego nie można by było, ani też sposobu w jaki ten bank
    miałby tego zabronić.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-09-08 08:44:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-09-08 10:25, osobnik WaSyL stwierdził, iż:
    > czy mozna w tym samym banku wziac kredyt hipoteczny i splacic kredyt ale
    > w tym samym banku.

    Czyli chcesz zrobić refinansowanie w tym samym banku?

    > bank oczywiscie twierdzi, ze to niemozliwe, nie mam

    Przeważnie jest to dość trudne (pomijając fakt, że sensu też nie ma).

    > uzasadnienia na pismie, to tylko informacja od szeregowego pracownika
    > placowki. czy bank ma podstawe prawna by odmowic? czy nie jest to
    > sprzeczne z prawem konsumenckim (odmowa nie bo nie?).

    Nie jest. Bank może odmówić udzielenia kredytu bez podania przyczyny.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-09-08 09:08:04
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> wrote in message
    > Przeważnie jest to dość trudne (pomijając fakt, że sensu też nie ma).

    sens jest taki, ze jest to bank w ktorym mam konto od dawna i nie trzeba by
    wydobywac ton papierow a i warunki dla nowych klientow sa duzo lepsze niz
    dla starych, nawet nekajaych bank pismami o obnizenie marzy w rownaniu
    libor + marza.

    > Nie jest. Bank może odmówić udzielenia kredytu bez podania przyczyny.

    i w tym przypadku nie jest dzialka dlo rzecznika konsumentow, etc? prawo
    mowi, ze w sklepie nie moze nie chciec mnie obsluzyc bo np mam wasy, z
    bankami jest inaczej?

  • 5. Data: 2006-09-08 09:52:27
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    WaSyL powiada w dniu 2006-09-08 11:08:

    > i w tym przypadku nie jest dzialka dlo rzecznika konsumentow, etc? prawo
    > mowi, ze w sklepie nie moze nie chciec mnie obsluzyc bo np mam wasy, z
    > bankami jest inaczej?

    No tak, bo sklep nie daje ci kredytu

    T.

  • 6. Data: 2006-09-10 08:50:35
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > placowki. czy bank ma podstawe prawna by odmowic? czy nie jest to
    > sprzeczne z prawem konsumenckim (odmowa nie bo nie?). macie jakies

    Problem ciekawy ale popularny... promocje sprzed kilku lat są dużo mniej
    korzystne niż średnie warunki z czasów obecnych (marża).

    Bank zawsze zastrzega sobie możliwość odmowy bez podania przyczyny.

    > btw: chodzi o millennium.

    To spróbuj refinansować gdzie indziej.

    Dawidek