  • 31. Data: 2006-09-12 11:22:13
    Temat: Re: [OT] Re: Kradziez srodkow przy uzyciu podrobionej karty - bankomat EURONET
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "vp23" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fb9.00000054.45067311@newsgate.onet.pl...

> [...]
    sądu
    > (ściślej: na koszt skarbu państwa). :)
    > Jeśli klient udowodni, że jest biedny, to sąd może zwolnić go z kosztów
    > sądowych. Wtedy wszystkie te koszty (wpis, honoraria biegłych i prawnika
    strony
    > przeciwnej) wykłada skarb państwa. A nawet jeśli klient nie udowodni
    biedy, to i
    > tak sąd może z własnej inicjatywy powołać biegłego i założyć pieniądze na
    jego
    > honorarium, które później zapłaci strona przegrywająca lub obie strony po

    Tak marginesie ..... jak sadze kwota pozyskana w ten sposob nie jest mala .
    Postowicz prowadzi DG . Zaklada sprawe cywilna .... widzisz gdzies tutaj
    przeslanki do zwolnienia z oplat ??

    Jacek

  • 32. Data: 2006-09-12 14:40:12
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Iw <m...@o...pl> napisał(a):

    > Karta napewno została skopiowana w bankomacie Euronetu, ponieważ tylko tam
    > podejmuję gotówkę i uzywam pinu.

    A z których bankomatów korzytałaś ostatnio? Z tych samych jakie podał Bartek?

    Tomek

  • 33. Data: 2006-09-15 22:55:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    fotomania napisał:
    > Tak marginesie ..... jak sadze kwota pozyskana w ten sposob nie jest mala .
    > Postowicz prowadzi DG . Zaklada sprawe cywilna .... widzisz gdzies tutaj
    > przeslanki do zwolnienia z oplat ??

    Najlepiej, żeby kosztami procesu w takiej sytuacji sąd obarczył stronę
    przegraną ;-)

    K.

  • 34. Data: 2006-09-16 08:56:10
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    > Najlepiej, żeby kosztami procesu w takiej sytuacji sąd obarczył stronę
    > przegraną ;-)
    >
    > K.

    I tak zwykle jest. Czyli zakładamy, ze ostatecznie zapłaci za to bank.
    Tylko problem, skąd nasz bohater ma wziąć pieniądze na wyłożenie tych kosztów.
    Przy DG rzeczywiście sądy rzadko zwalniają z kosztów...

    M.

  • 35. Data: 2006-09-17 21:50:53
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Bartek" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > (...)Podejrzane sa trzy na terenie Warszawy
    > (BP Warszawa/Okecie, Ikea Janki Pl. Szwedzki 1 lub Centrum Handlowe Geant
    > Janki).

    Tak po czasie pisze ale... chyba Pekao SA ostatnio blokowal karty wlasnie
    uzywane w Jankach w bankomacie - z uwagi na to, ze odkryto tam "skaner".

    Belin