  • Data: 2020-04-19 23:55:55
    Temat: Re: Koronawirus i gotówka - Min. Fin. i NBP
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 19 Apr 2020 02:32:17 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, "witrak()"
    <w...@h...com> napisał(-a):

> [...]
    om>, "witrak()"

    *wszystkich* (i w miarę jednocześnie) przetestowali.

    > Przyznaj się, dużo wypiłeś?
    >
    > 1. Gdzie testy to wykazały?

    Co gdzie testy to wykazały? Wyniki testów masz podawane nawet w TV, chociaż
    raczej nie aż tak dokładnie.

    > 2. Całą populację przebadano? Bo jak przebadasz kilka procent odpowiednio
    wybierając (nawet niekoniecznie z jakimś ukrytym celem) to może ci wyjść kompletna
    bzdura. Metodyka badań statystycznych się kłania...

    To coś z tą metodyką jesteś na bakier. Sondażownie jest dawno osiągają
    dokładność kilku pp. przy dalece mniejszej próbce niż "kilka procent".

    > 3. Nie ja się wykładam... Zastanowiłeś się nad tym, że nawet zakładając, iż wyniki
    nie były zmanipulowane, sam sposób zbierania danych jest różny w różnych krajach?

    Jak widać nawet przy różnym sposobie zbierania uzyskuje się podobne wyniki.

    > PS. Na pozostałe dwa posty odpowiadać nie będę... Najpierw musisz wytrzeźwieć ;-)

    Obawiam się, że nawet po pijaku myślałbym logiczniej niż ty na trzeźwo :P