  • Data: 2020-04-21 18:48:52
    Temat: Re: Koronawirus i gotówka - Min. Fin. i NBP
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() napisał(a) w wiadomości: ...
    On Monday, April 20, 2020 at 4:03:04 PM UTC+2, Kamil Jońca wrote:

    >[...]
    >A w dodatku kryterium "życiowości" ma tendencję do niestabilności - gdy wprowadzano
    obowiązek >zapinania pasów bezpieczeństwa nikt nie był zadowolony, a ostatnio, gdy
    pasy (i
    obowiązek >zapinania) pojawił się w autobusach jakoś protestów nie zauważyłem..

    Nie najlepszy przykład - nie ma za dużo protestów bo nie jest
    przestrzegany. Nawet w tych nowszych, które mają pasy nie tylko
    na pierwszych siedzeniach.

    W nowych "budżetowych" chyba złośliwie zagłówki od strony pasażera
    siedzacego z tyłu mają twardy chropowaty plastik a nie jak wcześniej
    miękkie obicie. To jest narażanie pasażerów na rozwalenie głowy,
    minimum odarcie skóry, wystarczy bardziej energiczne hamowanie.
    Dlatego pewien człowiek, który (jeszcze przed epidemią) dojeżdżał
    do pracy w innym mieście bo miał dogodne połączenia (co nie jest częste).
    zrezygnował na rzecz używanego samochodu. Skoro ma zapinać pasy
    w autobusie to woli własnym.

    Arek