    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koronawirus i gotówka - Min. Fin. i NBP
    Date: Sun, 19 Apr 2020 12:42:04 +0200

    witrak() napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    om>...

    https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
    c,dlaczego-wszyscy-powinni-nosic-maski--

    >Prawdę mówiąc nie oglądałem obrazka.

    Jeszcze masz szansę. Dla ułatwienia sam obrazek https://tiny.pl/7x9h3
    Dal ułatwienia opiszę: podali w % ile cząsteczek _przenika_
    (ochrona siebie / ochrona innych)
    chusteczka higieniczna domowej produkcji (33% / 90%)
    maska chirurgiczna (25% / 50%)
    FFP2 (1% / 30%)
    Test po 3 godz. noszenia, dla aerozoli. Czyli wg tego maseczki jakby chronią
    bardziej noszących a nie innych, co jest niezgodne z argumentacją.

    >Natomiast znaczenie noszenia masek opisałem (sam to cytujesz, więc choć teraz już
    przeczytaj).

    Czytałem.

    [...]
    >A ty nie dezynfekujesz???? To ty lis-przeluzak jesteś ;-)

    Staram się, środki się kończą. Prawdę mówiąc to i ciuchy należałoby
    po każdym wyjściu, i kudły umyć...
    Skoro teoretycznie wszyscy dezynfekują zakupy i myją ręce to wątpię
    by rękawiczki dużo więcej pomogły.

    [...]
    >Nie odpowiadam, zgodne z zasadą, że zajmuję się wyłącznie zwykłymi głupotami, ale
    nie
    powtarzaj >lepiej takich rzeczy, bo jeszcze cię ktoś przez omyłkę zaliczy do
    "płaskoziemców"
    :-P

    Nie zgadnę do czego konkretnie jest ten komentarz więc zapomnijmy...

    W Korei Pd. inwigilację płatności przynajmniej wykorzystują do
    ograniczenia pandemii.
    https://theconversation.com/coronavirus-south-koreas
    -success-in-controlling-disease-is-due-t
    o-its-acceptance-of-surveillance-134068

    Arek