  • Data: 2016-02-22 20:32:34
    Temat: Re: Konto firmowe w UK
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-22 o 12:22, J.F. pisze:

    > Horendalne ? Jesli dlugow nie ma, to ile - 3 miesiace ?

    Normalnie 6 miechów. Ja już zamykam oddział zagraniczniaków
    od lipca ubiegłego roku. Najpierw taranowałem sąd, ale ten nie chciał
    być proeuropejski
    (bo musiałby orzec - prawniczo rzecz nazywając - contra legem) i nie
    pozwolił zamknąć bez procedury jak dla polskiej spółki. Nie chciało mi
    się procesować, bo nie mam czasu. Więc trzeba było rozpocząć normalną
    likwidację.
    Swoją drogą stado baranów uchwaliło prawo niezgodne z europejskim
    a normalni przedsiębiorcy z Niemiec pukają się w czoło i przekazują tę
    opinię o naszych sądach i naszym prawie dalej w świat.