  • Data: 2016-03-01 21:28:48
    Temat: Re: Konto firmowe w UK
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    I to jest największy debilizm przemian po 1989 roku (nie wiem, jak było wcześniej,
    ale można zwalic na antyprywaciarski socjalizm).
    Masa ludzi siedzi na d... w domu, bo nie da rady płacić po 1100 zł/mies. za
    niewiadomy sukces biznesowy, który może przyjdzie, a może nie przyjdzie.
    I żadne pie..nie zadnych Dud (lub Dudów) z Morawieckimi pod pachę nie pomogą, ani
    zadne pisowskie autostrady Suwałki-Przemyśl, dopóki nie zostanie zreformowana składka
    na ZUS (od dochodu, ewentualnie od obrotu lub przychodu).

    -----
    > wygodnie jak zaczynasz biznes i nie zarabiasz, u nas od razu musisz wyskoczyć z
    tysiaka nawet jak grosza nie zarobiłes.