  • Data: 2016-02-24 22:24:41
    Temat: Re: Konto firmowe w UK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Miller" naajr3$emp$...@u...news.interia.pl

    > wygląda na to, że obecna "władza" pomaga przedsiębiorcom i pomogła również mi.
    pomogła w podjęciu decyzji o wyprowadzeniu biznesu
    > z Polski.

    http://zus.pox.pl/zus/rejestracja-firmy-za-granica.h
    tm

    Krajem, który oferuje jedne z najlepszych warunków do prowadzenia
    i rozwoju firmy jest Wielka Brytania. Jakie konkretnie korzyści
    osiągniemy rejestrując firmę w Anglii? Przeliczając na złotówki,
    podstawowe korzyści kształtują się następująco:

    Składki ZUS na poziomie ok. 50 złotych miesięcznie (w Polsce - 1100 złotych)
    Gwarantowana emerytura minimalna na poziomie ok. 2500 zł
    Kwota wolna od podatku dochodowego w wysokości ponad 60 000 zł (w Polsce - 3100
    zł)
    Zwolnienie z VAT dla obrotów do kwoty 450 000 zł (w Polsce - do 150 000 zł)
    Możliwość uniknięcia podatku obrotowego w e-handlu
    Możliwość otworzenia oddziału firmy w Polsce
    Ochrona majątku i finansów przed polskimi urzędami i złą egzekucją komorniczą

    Oprócz korzyści czysto wymiernych wymienionych powyżej, należy dodać fakt, iż
    brytyjscy urzędnicy realizują autentyczną misję polegającą na niesieniu pomocy
    podatnikom oraz zachęcaniu ich do prowadzenia firm na Wyspach.

    Jeśli jesteś zainteresowany rejestracją i prowadzeniem firmy w Wielkiej Brytanii,
    skontaktuj się z nami. http://zus.pox.pl/formularz-ltd.htm#start
    Możliwa jest również rejestracja firmy w krajach innych niż Wielka Brytania.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'