  • 1. Data: 2004-05-06 20:23:55
    Temat: Konto do sporadycznego użytkowania (mBank?)
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    Witam

    Potrzebuję założyć sobie konto bankowe do bardzo sporadycznego
    użytkowania a właściwie to do nie użykowania, tylko żeby w razie
    potrzeby można było do mnie wykonać przelew bankowy, który potem bym
    sobie wypłacił w bankomacie. Konto przez wiekszość czasu byłoby raczej
    puste. Z tego co się zorienowałem, to najlepiej odpowiada mojej wizji
    ekonto w mBanku - wszystko prawie jest tam bezpłatne, a przelewów nie
    zamierzam wykonywać.
    Mam więc pytanie - czy konto takie mogę sobie dowolnie założyć
    np. dziś czy jutro - a pierwszą wpłatę/przelew wykonać w razie
    potrzeby za pół roku albo rok? Wiecie o co mi chyba chodzi - chcę mieć
    jakikolwiek numer rachunku bankowego i brak konieczności jakichkolwiek
    wpływów no i nie martwić się monitami z banku.
    W regulaminie VW Banku
    (http://www.vwbank.pl/formularze/vw%20regulamin%20pr
    owadz%20rach.pdf)
    jest klauzula, że mogą skasować konto jak w przeciągu 3 miesięcy nie
    dokonam na nie wpłaty (paragraf 2 pkt 6.)
    W regulaminie mBanku (http://mbank.o2.pl/regulamin_rachunkow.html) nic
    o tym nie piszą.
    Czy mBank nie ma nic przeciwko, że na koncie przez dowolnie
    długi okres utrzymuje się saldo zerowe?

    Zdaję sobie sprawę, że nie jestem najbardziej pożądanym
    klientem dla banków, ale cóż...

    Kolene pytanie: Ile obecnie (wiosna 2004) trwa proces zakładania konta
    w mBanku?

    Pozdrawiam

    Yooseph

    y...@m...pl
    --------------------

  • 2. Data: 2004-05-06 20:33:31
    Temat: Re: Konto do sporadycznego użytkowania (mBank?)
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Yooseph" <y...@n...megapolis.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:4l7l90dd15gk8bioplu9j0a5g5snvrqba3@4ax.com...

    > W regulaminie mBanku (http://mbank.o2.pl/regulamin_rachunkow.html) nic
    > o tym nie piszą.

    Słabo szukałeś. W umowie albo regulaminie mB jest napisane, że
    bank ma prawo zamknąć konto na którym nie ma operacji
    przez okres 3 miesięcy. Ale jeszcze nie słyszałem, żeby
    skorzystali z tej opcji.
    BTW. Po co korzystasz z informacji na o2.pl zamiast
    bezposrednio na mbank.com.pl?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-06 20:39:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Yooseph napisał(a):

> [...]
    > puste. Z tego co się zorienowałem, to najlepiej odpowiada mojej wizji
    > ekonto w mBanku - wszystko prawie jest tam bezpłatne, a przelewów nie

    Jak widzę masz już wyrobiony pogląd :)

    > Mam więc pytanie - czy konto takie mogę sobie dowolnie założyć
    > np. dziś czy jutro - a pierwszą wpłatę/przelew wykonać w razie
    > potrzeby za pół roku albo rok?

    Oczywiście. Możesz w ogóle nic na to konto nie wpłacać i nikt się nie
    obrazi ;)

    Wiecie o co mi chyba chodzi - chcę mieć
    > jakikolwiek numer rachunku bankowego i brak konieczności jakichkolwiek
    > wpływów no i nie martwić się monitami z banku.

    Jasne, jasne :)

> [...]
    > jest klauzula, że mogą skasować konto jak w przeciągu 3 miesięcy nie
    > dokonam na nie wpłaty (paragraf 2 pkt 6.)

    Ale tu chodzi tylko o *pierwszą* wpłatę. Wpłać więc 10 złotych i po sprawie
    ;)

    > Czy mBank nie ma nic przeciwko, że na koncie przez dowolnie
    > długi okres utrzymuje się saldo zerowe?

    Nic

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-05-06 21:53:06
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid> wrote:
    [...]

    Załóż sobie oba - prowadzenie masz bezpłatne, więc nie ma problemu. A który
    bardziej Ci przypadnie do gustu - ten sobie ostatecznie zostawisz.
    W razie gdyby któryś z nich zmodyfikował TOiP na tyle, że przestanie się
    opłacać - po prostu zamykasz i masz drugie bez żadnego stresu.
    Masz też większą elastyczność - możesz sobie wybrać bank na który pójdzie
    przelew, w zależności od jego wysokości (w VW masz wszystkie bankomaty
    bezpłatne, ale tylko powyżej 400 PLN; w mBanku masz darmową operację w
    każdej wysokości, pod warunkiem że robisz ją w Euronecie).

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-07 09:32:05
    Od: Roman Sąsiada <k...@W...poczta.onet.pl>

    Dnia 5/6/04 11:53 PM, Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > w mBanku masz darmową operację w
    > każdej wysokości, pod warunkiem że robisz ją w Euronecie).

    lub w bańkomacie BZWBK

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(at)poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl