  • 1. Data: 2004-05-06 19:14:28
    Temat: karta kredytowa- która ma mały limit?
    Od: "Krzysztof Krupski" <k...@g...pl>

    Witam!
    Aby polepszyć swoją zdolność kredytową przed wzięciem kredytu hipotecznego
    szukam karty Kred. z limitem np. 500 zł (maks. 1000). Które banki spełniają te
    warunki? Interesująca jest karta Raiffeisena, ale ich centrum tel (dot. kart)
    nie jest czynne 24h\dobe. Mam kartę w Citi, ale tam min. limit to 2k.
    pozdr
    Krzychu

  • 2. Data: 2004-05-06 20:09:23
    Temat: Re: karta kredytowa- która ma mały limit?
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 5/6/2004 9:14 PM, Użytkownik Krzysztof Krupski napisał:
> [...]
    > nie jest czynne 24h\dobe. Mam kartę w Citi, ale tam min. limit to 2k.

    Nie bardzo rozumiem, jak uzyskując kartę kredytową można zwiększyć
    zdolność kredytową - chyba że chcesz zrezygnować z innej. Jeśli tak to
    zajrzyj do PKO BP. Tam mają wersję karty zwaną "błękitną" KK. Jest ona
    trochę ułomna, bo nie zapłacisz nią za granicą. Jest jedną z tańszych na
    rynku

  • 3. Data: 2004-05-07 01:19:14
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    kart)
    > nie jest czynne 24h\dobe. Mam kartę w Citi, ale tam min. limit to 2k.

    Polecam Ci KK Visa PKO Bank Polski SA

    Od 10.05.2004r. podobno w promocji za darmo!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2004-05-07 01:20:20
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > zajrzyj do PKO BP. Tam mają wersję karty zwaną "błękitną" KK. Jest ona
    > trochę ułomna, bo nie zapłacisz nią za granicą. Jest jedną z tańszych na
    Od 10.05.2004 darmowa! (podobno) Promocja!

    Piotr

  • 5. Data: 2004-05-07 01:24:03
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > hipotecznego
    > spełniają te
    > kart)

    > Od 10.05.2004 darmowa! (podobno) Promocja!
    >
    > Piotr

    Nie napisałem - Za darmo VISA