  • 1. Data: 2004-05-06 15:10:21
    Temat: [PKO BP] zalosna lokata San Remo
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Regulaminy konkursow w PKOBP zawsze byly do kitu, ale tym razem bank przegiął,
    robiąc w bambuko szarych ciułaczy.
    http://www.pkobp.pl/promo/sunremo.xml?id=1
    Proponuje "Konkurs San Remo" polegający na założeniu lokaty na 4, 7 lub 9
    miesięcy (na słaby procent od 3,2 do 3,6 w skali roku) ale takiej nietypowej, że
    "Odsetki naliczane są od pierwszego dnia po zakończeniu subskrypcji"
    Subskrypcja trwa od 29 marca do 10 maja i te lokaty zaczną procentować dopiero
    od 11 maja - tego że do 10 maja lokata leży nieoprocentowana klient musi się sam
    domyślić, czytając uważnie regulamin.
    To żenujące - niby poważny bank a chętnie ludzi w butelkę nabija, bo większość z
    pewnością nie spodziewa się takiego "twórczego" podejścia do oprocentowania :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-05-06 15:52:32
    Temat: Re: [PKO BP] zalosna lokata San Remo
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > To żenujące - niby poważny bank a chętnie ludzi w butelkę nabija,

    Jak to jest poważny bank to boję się spytać jaki uważasz za niepoważny ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 3. Data: 2004-05-07 08:07:17
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c7dn01$obd$1@kujawiak.man.lodz.pl>, a...@p...fm
    says...
    W watku <c7dn01$obd$1@kujawiak.man.lodz.pl>, a...@p...fm
    piszesz...

    |Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    |
    |Jak to jest poważny bank to boję się spytać jaki uważasz za niepoważny ;)

    Dokladnie - PKO - powazny bank. Hehehehe.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 4. Data: 2004-05-07 08:48:17
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Poke napisał:

    > Dokladnie - PKO - powazny bank. Hehehehe.

    to zależy jak się powagę mierzy - jeśli wielkością to jest to jednak
    liczący się bank, a na dodatek jeszcze polski
    W tak wielkim państwowym molochu jakim jest PKOBP zatwierdzenie procedury
    działania powinno przejść przez kilka odpowiedzialnych osób i dla mnie
    dziwne jest to że każda uznała, że można na lokacie nie dawać przez miesiąc
    odsetek, jeśli się tego nie napisze "kawa na ława". Uznali że zapisanie tego
    w sposób zawoalowany powinno wystarczyć - niech ludziska czytają dokładnie
    regulaminy.
    A może jest to akcja wychowawcza tylko dla kogo skoro ich głównymi
    klientami są emeryci :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-05-07 10:50:32
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    Zatem, jak ktos chce założyć tę lokatę, to powinien zrobić to 10 maja i
    odsetki naliczą od dnia następnego :))))
    Pzdrw
    Krzysztof

  • 6. Data: 2004-06-01 08:29:44
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    a w dodatku ten prymitywny bank nie uważa za swój obowiązek ujawnić wyniki
    tego biednego konkursu to tylko kolejne przegięcie pko, nie mówię już o tym,
    że na różnych stronach (a nawet na stronie pko) są znaczące rozbieżności - raz
    jest mowa o 15 słowach hasła a w kuponie np. 15 znaków, które ma ono max.
    zawierać. Tam pracują jakies nieuki chyba