  • 1. Data: 2004-05-06 18:27:31
    Temat: kredyt hipoteczny pytanie
    Od: "acma" <b...@g...pl>

    Mieszkam na stale w Kanadzie mam podwojne obywatelstwo chcialbym kupic dom w
    Polsce na kredyt hipoteczny .Czy orientuje sie ktos na grupie w jakim banku
    mozna to zalatwic i czy w ogole jest to mozliwe
    Pozdrawiam
    Z.G

  • 2. Data: 2004-05-06 19:41:05
    Temat: Re: kredyt hipoteczny pytanie
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    acma wrote:
    > Mieszkam na stale w Kanadzie

    ???

    > mam podwojne obywatelstwo chcialbym
    > kupic dom w Polsce na kredyt hipoteczny .Czy orientuje sie ktos na
    > grupie w jakim banku mozna to zalatwic i czy w ogole jest to mozliwe

    Wątpię czy jakiś bank udzieli kredytu osobie która nie mieszka na stałe w
    Polsce i nie uzyskuje tu regularnych dochodów.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-05-06 20:10:48
    Od: "acma" <b...@g...pl>

    Mieszkam na stale w Kanadzie to nie znaczy jestem tam przykuty lancuchem :)
    to dla zdziwinych moim hostem

  • 4. Data: 2004-05-06 23:51:54
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c7e4da$4t5$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@h...pl
    says...

    > ???

    > Wątpię czy jakiś bank udzieli kredytu osobie która nie mieszka na stałe w
    > Polsce i nie uzyskuje tu regularnych dochodów.

    Hmmm... jakis czas temu chcialem uzyskac kredyt hipoteczny pod zastaw
    mojego mieszkania (20% wartosci nierumosci) na zakup innej
    nieruchomosci. Wlasnie ze wzgledu na to ze nie mieszkam na stale w
    Polsce odmowiono i kredytu (nawet jesli dla banku bylby to wysmienity
    interes jakbym kredytu nie splacal)

    AP

  • 5. Data: 2004-05-07 05:28:07
    Od: "b.szczepaniak" <n...@o...pl>

    podstawa jest fakt obywatelstwa polskiego + 2 wspołkredytobiorca. kombinacja
    ta pozwoli na kredyt w www.pekao.com.pl

    --