  • 1. Data: 2004-05-06 18:08:47
    Temat: Karta kredytowa - jaka ?
    Od: "Mowgli" <m...@o...pl>

    Witam, mam pytanie dotyczące kart kredytowych. Gdzie warto ubiegać się o tego
    typu kartę (kryteria wyboru: najniższe oprocentowanie w skali roku). Z góry
    dziękuję. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-06 18:29:53
    Temat: Re: Karta kredytowa - jaka ?
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "Mowgli" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    o tego
    > typu kartę (kryteria wyboru: najniższe oprocentowanie w skali roku). Z

    Raiffaisen Bank (Visa Nova), wzglednie mbank (wersja elektroniczna
    karty).

    marekz

  • 3. Data: 2004-05-06 19:50:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ <marekz@irc._wytnij_.pl> wrote:
    > Raiffaisen Bank (Visa Nova), wzglednie mbank (wersja elektroniczna
    > karty).

    Lub Kredyt Bank (elektronka)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-07 01:21:58
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    tego
    > typu kartę (kryteria wyboru: najniższe oprocentowanie w skali roku). Z

    W PKO BP za darmo od 10.05.2004r. (podobno). Oprocentowanie 22,9%, a jak
    masz konto u nich to 19,9%

    Pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2004-05-07 01:23:14
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > tego
    > góry
    >
    > W PKO BP za darmo od 10.05.2004r. (podobno). Oprocentowanie 22,9%, a jak
    > masz konto u nich to 19,9%
    >
    > Pozdrawiam Piotr

    Nie napisałem - Za darmo Visa

  • 6. Data: 2004-05-07 08:03:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On 6 May 2004 20:08:47 +0200, "Mowgli" <m...@o...pl> wrote:

    >Witam, mam pytanie dotyczące kart kredytowych. Gdzie warto ubiegać się o tego
    >typu kartę (kryteria wyboru: najniższe oprocentowanie w skali roku). Z góry
    >dziękuję. Pozdrawiam

    Przepraszam, czemu takie niemądre kryterium?
    --

  • 7. Data: 2004-06-01 05:42:31
    Od: "Mowgli" <m...@o...pl>

    Przepraszam, a czemu takie niemądre pytanie ?

    Kryterium wyboru opiera się na takim, a nie inny warunku - oczekiwania
    wynikające z faktu realizacji założeń, względem określonych potrzeb,
    partykularnie wyznaczają cel, który przy określonych czynnikach pro-
    dokonawczych chce się osiągnąć.

    Czy teraz jest mądrzej ??:)))))