  • 1. Data: 2006-04-11 07:49:08
    Temat: Konto dla studenta - jakie?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Witam.
    Mam pytanie. Moj syn w tym roku idzie na studia (no chyba, ze sie nie
    dostanie:). Bedzie mieszkal we Wroclawiu, a my mieszkamy w Legnicy. No i
    potrzebujemy jakiegos sposobu, zeby go "zaopatrywac" regularnie w gotowke.
    Chcial bym sie dowiedziec, czy istnieje jakies takie konto, na ktorym przy
    niewielkich wplywach (nie jestesmy jakimis bogaczami :) - powiedzmy 150zl
    tygodniowo, bedzie mogl sie poslugiwac karta bankomatowa? Zeby nie musial
    latac co chwila na poczte :) Dobrze by bylo, zeby takie konto mialo
    mozliwosc wgladu z internetu. Czy istnieje takie konto? W jakim banku?

  • 2. Data: 2006-04-11 07:59:34
    Temat: Re: Konto dla studenta - jakie?
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Ajgor wrote on 2006-04-11 09:49:
> [...]
    > latac co chwila na poczte :) Dobrze by bylo, zeby takie konto mialo
    > mozliwosc wgladu z internetu. Czy istnieje takie konto? W jakim banku?
    Jeżeli będziecie zasilać przelewami a nie wpłatami gotówkowymi to chyba
    mBank.
    Więcej na ich stronie:

    www.mbank.pl

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 3. Data: 2006-04-11 08:03:00
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Jeżeli będziecie zasilać przelewami a nie wpłatami gotówkowymi to chyba
    > mBank.
    > Więcej na ich stronie:
    >
    > www.mbank.pl

    Ew.Multibank ma jeszcze dla studenta konto z taką funkcjonalnością. Ale
    najprosciej chyba rzeczywiscie mBank.

  • 4. Data: 2006-04-11 08:06:53
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ajgor porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > latac co chwila na poczte :) Dobrze by bylo, zeby takie konto mialo
    > mozliwosc wgladu z internetu. Czy istnieje takie konto? W jakim banku?
    mBank. brak oplat, karta do bankomatu jest, we wrocku bankomaty euronetu
    i bzwbk tez sa.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-04-11 08:10:44
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > latac co chwila na poczte :) Dobrze by bylo, zeby takie konto mialo
    > mozliwosc wgladu z internetu. Czy istnieje takie konto? W jakim banku?

    Jeśli chodzi o Wrocław to polecam BZWBK, we wrocku bankomaty sa prawie na
    każdej ulicy, a za konto do 30 lat się nie płaci

  • 6. Data: 2006-04-11 09:49:05
    Od: "Ajgor" <o...@m...com>

    Użytkownik "MrMrooz" napisał w wiadomości news:e1fnl3

    > Jeżeli będziecie zasilać przelewami a nie wpłatami gotówkowymi to chyba
    > mBank.
    > Więcej na ich stronie:
    >
    > www.mbank.pl

    Hmm. Przejzalem strone, ale nie znalazlem informacji na temat obslugi z
    internetu. Czy ma taka mozliwosc?
    Zasilane bedzie przelewami albo z internetu, albo stalym zleceniem (ja mam
    konto "Prestiż" w BZWBK).

  • 7. Data: 2006-04-11 09:57:46
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > internetu. Czy ma taka mozliwosc?
    > Zasilane bedzie przelewami albo z internetu, albo stalym zleceniem (ja mam

    jak masz konto w BZWBK to nie zastanawiaj się i nie on też założy sobie
    konto<30 w bzwbk i przelewy beda online i bezpłatne, dostęp przez interek
    itp.

  • 8. Data: 2006-04-11 10:10:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ajgor porozsypywal nastepujace haczki:
    > Hmm. Przejzalem strone, ale nie znalazlem informacji na temat obslugi z
    > internetu. Czy ma taka mozliwosc?
    LOL Sorki ale mnie rozbawiles :) cala obsluga mBanku to praktycznie
    tylko internet. zero oddzialow, poza mKioskami i paroma mPunktami, wiec
    tylko internet i telefon.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-04-11 10:39:43
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    http://demo.mbank.com.pl/

  • 10. Data: 2006-04-12 14:39:19
    Od: "xxx" <x...@d...pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    to polecam BZWBK, we wrocku bankomaty sa prawie na
    > każdej ulicy, a za konto do 30 lat się nie płaci

    a za wydanie kasrty się buli