  • 31. Data: 2015-05-01 20:33:50
    Temat: Re: Konto dla sp. z o.o.
    Od: " 666" <...@...6>

    Gdzie to napisali?

    -----

  • 32. Data: 2015-05-01 20:49:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-01 o 16:16, klaus pisze:

    > Nie pytam o "dobre" konto tylko o bezpłatne/w miarę tanie w obszarach:
    > prowadzenie, wpłaty/wypłaty gotówki, przelewy dla sp. z o.o..

    Nie brnij kolego.
    Zwróciłeś się z pytaniem i zamiast dostać konkretną odpowiedź
    w jakich bankach i po ile złotych są najtańsze oferty dostałeś informację
    zwrotną bardzo cenną dotyczącą niejako kondycji Twojego biznesu.
    (ocena na podstawie swobody dysponowania kapitałem 20 czy 30 PLN)
    Spożytkuj tę informację właściwie.

  • 33. Data: 2015-05-01 20:55:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 17:25, klaus pisze:

    > Nieprawdę piszesz, nigdzie nie pisałem jakie mam konta i ile za nie płacę.

    No właśnie. I to ci zarzucam, że chcesz, aby ktoś ci poszukał za
    darmochę lepszej oferty, mimo że nie wiemy ile płacisz i co
    potrzebujesz. Nie widzisz w tym absurdu?

    > Są jednak konta których otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne.

    Już ustaliliśmy, że nie dla spzoo.

    > Nie chcę Cię absolutnie obrażać ale nie bardzo wiem w jakim celu
    > odpowiadasz w wątku jak nie chcesz wypowiedzieć się w temacie, nie ma
    > chyba takiego obowiązku.

    Obawiam się, że masz problem ze zrozumieniem co się do ciebie pisze.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-05-01 21:41:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-05-15 o 13:36, brum pisze:

    > A ja uwazam, ze to nie umowa spolki ma bezposredni wplyw na skladanie
    > zlecen, tylko zarzad spolki (stowarzyszenia, fundacji).
    > Jesli zarzad uchwali, a nastepnie upowazni kogokolwiek do skladania zlecen,
    > to bedzie taka persona jednoosobowo zlecac co tam bedzie chciala.

    No właśnie nie. Jeśli masz wpisane w statucie, że dyspozycje mogą
    składać tylko dwie osoby łącznie, to bank jest tym związany. Rzuć okiem
    na byle jaki wpis w KRS. Tam masz m.in. zasady reprezentacji. Jeśli by
    bank przyjął dyspozycje od jednej osoby, to później ktoś może
    stwierdzić, ze oświadczenie woli było nieważne. Bank musi zwrócić środki
    i sobie dochodzić o tego jednego na drodze cywilnej odszkodowania. A
    zapisu w KRS nie da się samym upoważnieniem zmienić.

  • 35. Data: 2015-05-01 23:10:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-05-15 o 13:24, Liwiusz pisze:

    > Są tanie konta bankowe. Ty nie szukasz taniego, bo tanie są dla ciebie
    > za drogie, szukasz bezpłatnego. A skoro tak, to znaczy, że rzeczywiście
    > coś jest nie halo z tym biznesem.

    Zupełnie Twojego rozumowania nie rozumiem. Jeśli - zakładamy że istnieje
    taka oferta - można mieć coś za darmo, to czemu za to samo płacić choćby
    kilka groszy?

  • 36. Data: 2015-05-01 23:18:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Zupełnie Twojego rozumowania nie rozumiem. Jeśli - zakładamy że istnieje
    > taka oferta - można mieć coś za darmo, to czemu za to samo płacić choćby
    > kilka groszy?

    Ale nie istnieje darmowa oferta. Za to istnieje oferta za 25zł. Ale jest
    za droga. I teraz grupowicze mają się ściupiać i szukać oferty o 5zł
    taniej, po spółka z ograniczoną odpowiedzialnością chce zaoszczędzić...

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2015-05-01 23:36:04
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01-05-2015 o 20:55, Liwiusz pisze:

    > No właśnie. I to ci zarzucam, że chcesz, aby ktoś ci poszukał za
    > darmochę lepszej oferty, mimo że nie wiemy ile płacisz i co
    > potrzebujesz. Nie widzisz w tym absurdu?

    Nie widzę bo nie za bardzo wiem po co Ci ta informacja?
    Jak napiszę że firma płaci 100zł albo 1000zł za utrzymanie kont
    miesięcznie to coś to zmieni w kontekście pytania?
    Co za różnica czy za obecne konta spółka płaci 0zł, 100zł czy 10 tys.?
    Pytanie było dość jasno sprecyzowane nie mające związku z obecnym stanem.
    Jeszcze raz powtórzę, nie szukam porady dotyczącej optymalizacji tyko
    konkretnych banków spełniających 3 podstawowe kryteria.
    Tylko tyle i aż tyle jak się okazuje.
    Nawet jak się okaże że jest takie rozwiązanie to może to być konto
    dodatkowe a nie "zamiast" któregokolwiek.

    Jak ktoś nie zna takich albo nie chce się podzielić informacją to
    logicznie jest nie odpowiadać, nikt się za to nie obrazi.
    I nie oczekuję że "ktoś za mnie poszuka" jak imputujesz tylko po prostu
    najzwyczajniej pytam mając nadzieję że ktoś korzysta/zna taką ofertę.

    > Już ustaliliśmy, że nie dla spzoo.

    Nie przypominam sobie takich ustaleń. Co więcej jest na rynku co
    najmniej jeden bank który spełnia powyższe kryteria.

    > Obawiam się, że masz problem ze zrozumieniem co się do ciebie pisze.

    To samo mógłbym napisać o Tobie ale nie po to jest chyba ta grupa.
    Mam wrażenie że zrobiłeś jakieś błędne założenie na początku i próbujesz
    na siłę dopasować do niego dyskusję - tylko pytanie po co?
    Nie mam zamiaru ani intencji kłócić się z Tobą ani tym bardziej do
    czegoś Cię przekonywać, nie rozumiem tylko celu Twoich odpowiedzi.

  • 38. Data: 2015-05-01 23:46:44
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01-05-2015 o 23:18, Liwiusz pisze:

    > Ale nie istnieje darmowa oferta. Za to istnieje oferta za 25zł. Ale jest
    > za droga. I teraz grupowicze mają się ściupiać i szukać oferty o 5zł
    > taniej, po spółka z ograniczoną odpowiedzialnością chce zaoszczędzić...

    Niepotrzebnie wtrącasz w dyskusję nieprawdziwe stwierdzenia.
    Nikt chyba nikomu nie kazał się "ściupiać" i szukać ofert.
    Natomiast sens istnienie grupy to między innymi dzielenie się takimi
    informacjami o ile się takie posiada.
    Druga sprawa, jeżeli miałbym do wyboru podobne oferty i jedną nawet o te
    5zł tańszą to pewnie wybrałbym tańszą - nie widzę w tym za bardzo nic
    zdrożnego.

  • 39. Data: 2015-05-02 08:10:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-01 o 23:36, klaus pisze:

> [...]
    > miesięcznie to coś to zmieni w kontekście pytania?
    > Co za różnica czy za obecne konta spółka płaci 0zł, 100zł czy 10 tys.?

    W kontekście tego, że szukasz czegoś tańszego informacja ta jest ważna.
    Jak też i sposób korzystania z konta.

    > Pytanie było dość jasno sprecyzowane nie mające związku z obecnym stanem.
    > Jeszcze raz powtórzę, nie szukam porady dotyczącej optymalizacji tyko
    > konkretnych banków spełniających 3 podstawowe kryteria.

    Odpowiedź już była dana w 2. poście, a ty nadal niepotrzebnie ciągniesz
    wątek.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2015-05-02 09:39:18
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-05-2015 o 08:10, Liwiusz pisze:

    > W kontekście tego, że szukasz czegoś tańszego informacja ta jest ważna.
    > Jak też i sposób korzystania z konta.

    No właśnie nie, nie szukam czegoś tańszego niż mam obecnie. Nigdzie tak
    nie napisałem.
    Szukam czegoś w miarę bezpłatnego w konkretnych obszarach (podałem je
    dość precyzyjnie i żadne inne mnie nie interesują) co nie znaczy że
    zrezygnuję z banków z których aktualnie korzystam.
    Tak jak się domyślałem, zrobiłeś jakieś założenie i stąd pewnie wyszło
    nieporozumienie.

    > Odpowiedź już była dana w 2. poście, a ty nadal niepotrzebnie ciągniesz
    > wątek.

    Konkretna odpowiedź nie padła - być może faktycznie nie ma takiej oferty
    na rynku, nie wiem tego dlatego pytam.
    Jeden z dyskutantów (Robert) podpowiedział gdzie ewentualnie można by
    poszukać takiego rozwiązania i za to mu podziękowałem.