  • 21. Data: 2023-09-10 16:49:37
    Temat: Re: Komuś się pozamianieło...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 10 września 2023 o 11:29:28 UTC+2 cef napisał(a):

    > Zupełnie nie rozumiem z czym masz problem.
    > Nawet po tym niby wyjaśnieniu.

    No nie rozumiem, co ma to hasło znaczyć.
    Ty rozumiesz?

    > Bo Tobie się nie podoba kampania?

    No tak, a jaki może być inny powód?
    I ta i poprzednie, i za wszystkie płaciłem i ty też.

  • 22. Data: 2023-09-10 17:30:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No nie rozumiem, co ma to hasło znaczyć.
    > Ty rozumiesz?

    Nawet nie analizowałem.
    Slogan jak slogan - jak widać niektórych poruszył,
    a ja nawet nie zwróciłem uwagi.

    > No tak, a jaki może być inny powód?
    > I ta i poprzednie, i za wszystkie płaciłem i ty też.

    Za wszystko co bank wymyśla płacę i nie mam na to wpływu.
    Jak czegoś nie rozumiesz albo to jakieś Twoje uczucia obraża,
    to możesz spytać u żródła. Ale jak widać (po opinii tutaj i braku
    innych reakcji)
    to temat, ktory mało kogo obszedł.