  • 1. Data: 2023-09-08 14:06:58
    Temat: Komuś się pozamianieło...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wg mojej opinii głowa z - ze ślunska - rzycią.
    A konkretnie chodzi o slogan (zapewne dość nowy, bo jeszcze
    mi w oko nie wpadł) blika.
    Widać inwazję absolwentów wyższych szkół gotowania na gazie,
    a nawet studenciaków bez wymaganych kwalifikacji na dane stanowisko,
    za to z filmikami na tiktoku i selfikami z kim trza (a raczej nie trza).

  • 2. Data: 2023-09-08 14:16:47
    Temat: Re: Komuś się pozamianieło...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > a nawet studenciaków bez wymaganych kwalifikacji na dane stanowisko,
    > za to z filmikami na tiktoku i selfikami z kim trza (a raczej nie trza).

    Ale o co chodzi?
    KJ

  • 3. Data: 2023-09-08 15:23:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 września 2023 o 14:18:06 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale o co chodzi?

    Tzn. jaki jest slogan (cytować nie będę, bo nie przejdzie mi przez klawiaturę)
    czy co jest z nim nie tak?
    Nie dostałeś kodu na zniżkę 30zł na amazon od blika? Tam jest logo ze sloganem.

  • 4. Data: 2023-09-08 15:30:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Tzn. jaki jest slogan (cytować nie będę, bo nie przejdzie mi przez klawiaturę)
    > czy co jest z nim nie tak?
    > Nie dostałeś kodu na zniżkę 30zł na amazon od blika? Tam jest logo ze sloganem.

    Nie kojarzę, ale też nie muszę czytać każdego spamu który do mnie
    przychodzi.
    KJ

  • 5. Data: 2023-09-08 15:53:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 września 2023 o 15:31:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Nie kojarzę, ale też nie muszę czytać każdego spamu który do mnie
    > przychodzi.

    Ależ nie mam pretensji.
    Góglnij "blik tomson" - ten slogan to tytuł klipu.

  • 6. Data: 2023-09-09 08:53:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ależ nie mam pretensji.
    > Góglnij "blik tomson" - ten slogan to tytuł klipu.

    No nie, gdzie Ty się obracasz, że takie coś do Ciebie trafia?

  • 7. Data: 2023-09-09 09:33:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ależ nie mam pretensji.
    > Góglnij "blik tomson" - ten slogan to tytuł klipu.

    No i? Jest jakieś 'żyj bardziej' i durne piosenki
    i to takie straszne?

    KJ

  • 8. Data: 2023-09-09 18:32:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 08:53:56 UTC+2 cef napisał(a):

    > No nie, gdzie Ty się obracasz, że takie coś do Ciebie trafia?

    Nie no, do mnie akurat trafił kod na 30zł
    w amazonie (przy zakupie >100zł i płatności blik).
    I w mailu było logo blika a pod spodem wymyślny slogan,
    którego jakość skomentowałem w pierwszym poście.
    Piosenek nie słuchałem, to tylko wskazówka
    dla Kamila gdzie znaleźć slogan, który mi przez
    klawiaturę nie przejdzie.

    Chyba że o kod pytasz - gdzieś tam się może na newsletter
    zapisałem. Czasem się przydaje, np. teraz mam
    w pizzy - akurat tej, z której ma być jutro zamawiane - promo
    na drugą pizzę za złotówkę.
    Moźe to nie bank za złotówkę, ale akurat
    dwie mieluśmy zamawiać.
    "Weź dwie."
    "Dwie? Nie za duźo? Zmarnuje się."
    "Nie zmarnuje się, weź dwie.
    "Na twoją odpowiedzialność?"
    "Na moją odpowiedzialność."
    "Dzień dobry.
    Poproszę skrzynkę wódki i dwie oranżady."

  • 9. Data: 2023-09-09 18:36:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 09:41:06 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > No i? Jest jakieś 'żyj bardziej' i durne piosenki
    > i to takie straszne?

    Hmm, zdefiniuj straszność.
    Raczej żałosne, gdyby nie:
    "I kto za to płaci?"

    Może być jeszcze: "żryj bardziej"
    czy "rżyj bardziej".
    A może ten "bardziej" to "Bardziej", jakiś ktoś?
    Albo masz tak żyć by stawać się bardem,
    lub żyć w stylu barda (trubadurzy, Langwedocja,
    krucjata katarska itp.).
    A najlepiej "rzyć bardziej".

  • 10. Data: 2023-09-09 19:27:49
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > którego jakość skomentowałem w pierwszym poście.
    > Piosenek nie słuchałem, to tylko wskazówka
    > dla Kamila gdzie znaleźć slogan, który mi przez

    Nie myślisz chyba, że będę oglądał jakieś debilne filmy,
    żeby poznać ten slogan.