  • 1. Data: 2023-08-28 22:30:16
    Temat: Logowanie do mBanku przez WWW nie działa
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Podobno od rana (chociaż sam próbowałem logować się teraz) nie działa
    logowanie przez stronę WWW mBanku. Nie otwiera się podstrona mBank
    online. Działa ponoć przez aplikację, ale apki nie używam (i takowych
    nie instaluję, jeśli nie muszę).

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 2. Data: 2023-08-29 05:10:42
    Temat: Re: Logowanie do mBanku przez WWW nie działa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

> [...]
    > logowanie przez stronę WWW mBanku. Nie otwiera się podstrona mBank
    > online. Działa ponoć przez aplikację, ale apki nie używam (i takowych

    Interesujące. Na stacjonarnym komputerze (linux) się nie otwiera - timeout.
    Na przeglądarce w telefonie owszem.
    Na Edge z windows 10 strona logowania się otwiera.
    Ta sama sieć i dostawca.
    Logować mi się nie chciało.

    KJ

  • 3. Data: 2023-08-29 12:26:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 05:11:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Na przeglądarce w telefonie owszem.
    > Na Edge z windows 10 strona logowania się otwiera.

    U mnie SOA#1 na Linuxie, ale to o 12, może już naprawili.
    Choć z drugiej strony problemy mogły być już wcześniej niż od rana,
    wczoraj się logowałem i się kółko zatrzymało po wpisaniu loginu i hasła,
    zapomniałem o tym, a dziś przełączam na tą zakładkę a kółko dalej stoi.

    To otwieranie i nie może mieć związek z cachem.

  • 4. Data: 2023-08-30 18:00:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-08-28 o 22:30, Krystek pisze:
> [...]
    > logowanie przez stronę WWW mBanku. Nie otwiera się podstrona mBank
    > online. Działa ponoć przez aplikację, ale apki nie używam (i takowych

    mBączur się tym nie chwalił, ale na jednej z grup FB poświęconych
    sprawom IT padła informacja, że problemy są w kilku bankach i wynikają z
    ataków (D)DoS na infrastrukturę sieciową.

    Minus dla mB, że nie wysłał maila z informacją / nie dał informacji FB o
    tych atakach. Ale co się po nich spodziewać, gdy nie wysyłają maili ani
    SMS-ów, gdy są planowane u nich prace konserwacyjne systemów. I tak, o.

    A tu ciekawostka z Facebooka - ktoś wrzuca w komentarzu na fanpage'u
    mBanku linki do tego wpisu -
    <https://www.facebook.com/joanna.cymer.3/posts/pfbid
    0ujCnQbCaEVTzE1T1sGYZxMQei3V5rJnuZfJM6XecmeAZZj3vguC
    gA1o5HTK8wYHXl>

    K.

  • 5. Data: 2023-08-30 22:45:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 30.08.2023 o 18:00, Krystek pisze:

    > mBączur się tym nie chwalił, ale na jednej z grup FB poświęconych
    > sprawom IT padła informacja, że problemy są w kilku bankach i wynikają z
    > ataków (D)DoS na infrastrukturę sieciową.

    Tutaj więcej informacji o atakach DDoS na polskie urzędy i instytucje.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 6. Data: 2023-08-30 22:50:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > mBączur się tym nie chwalił, ale na jednej z grup FB poświęconych
    > sprawom IT padła informacja, że problemy są w kilku bankach i wynikają z
    > ataków (D)DoS na infrastrukturę sieciową.

    Tutaj więcej informacji o ostatnich atakach DDoS na polskie urzędy i
    instytucje. Ruska swołocz -
    <https://cyberdefence24.pl/cyberbezpieczenstwo/ataki
    -ddos-na-polskie-systemy-stoi-za-nimi-rosyjska-grupa

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 7. Data: 2023-08-31 20:55:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Aug 2023 22:50:50 +0200, Krystek wrote:

    > Tutaj więcej informacji o ostatnich atakach DDoS na polskie urzędy i
    > instytucje. Ruska swołocz -
    > <https://cyberdefence24.pl/cyberbezpieczenstwo/ataki
    -ddos-na-polskie-systemy-stoi-za-nimi-rosyjska-grupa

    Oni mowia "polska swołocz".
    Przeszkadzają nam robic swoje na Ukrainie :-)

    J.