  • 1. Data: 2023-08-27 22:15:11
    Temat: getin miesza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    kiedys dawno temu wziałem w getinie debetówke MC.
    Poniewaz sie okazało, ze Visa lepsza, to wkrotce wziąłem tez Vise.

    Nawet miałem tą MC wypowiedziec, ale jakos zeszło.
    Mineło pare lat, przychodzi nowa karta, juz od Velobanku.
    Visa. Pomyslałem - widac maja jakies powody do zmiany.

    A teraz przychodzi druga karta. MC.

    Tak im sie pop*?

    Numery calkiem inne, karty prawie identyczne - inne logo, hologram i
    jeden napis, obie z Idemii.

    No i miejsca na podpis juz brak - ten sposób odpadnie?

    A teraz, juz w Velo - sa jakies róznice miedzy kartami?

    A propos - oni sie z przyszłym nabywcą dogadali na tę nazwe?
    Bo rebranding w toku, bank na sprzedaż, nabywca niby bedzie dopiero
    wybrany ... i znow zmiana nazwy?

    J.

  • 2. Data: 2023-08-27 22:34:57
    Temat: Re: getin miesza
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.08.2023 o 22:15, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A propos - oni sie z przyszłym nabywcą dogadali na tę nazwe?
    > Bo rebranding w toku, bank na sprzedaż, nabywca niby bedzie dopiero

    Taki"dumny" bank upadł, ale nie załuję go. Może wyjdą na lepsze wody.
    Najgorzej to mają frankowicze. Teraz mogą tylko kwiczeć.

    --
    animka

  • 3. Data: 2023-08-27 22:44:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.08.2023 o 22:34, Animka pisze:
> [...]

    Jaki jest ten bank Velo? Czy wynagrodzenie musi wpływać tam co m-c na konto?

    --
    animka

  • 4. Data: 2023-08-27 22:45:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

  • 5. Data: 2023-08-28 15:24:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 22:15:14 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    >
    > A propos - oni sie z przyszłym nabywcą dogadali na tę nazwe?
    > Bo rebranding w toku, bank na sprzedaż, nabywca niby bedzie dopiero

    Piłeś coś?
    Skoro miałeś w getoucie i visę i mc, to nic dziwnego, że velo po upłynięciu
    terminów ważności przysłał i visę i mc.
    Nic dziwnego, że nie przysłał ich razem,
    terminy ważności zapewne były różne - po pierwsze z powodu tego, że zamawiałeś
    w różnym czasie, po drugie, że zdarza się jeszcze, że visy i mc mają różne
    terminy ważności - np. w mbąku visa ma 3 lata a mc 5 lat, w citku też
    tak chyba było jak jeszcze wydawali visy.
    Za to w santanderze obie mają po 4 lata, w milku bodajże też.

  • 6. Data: 2023-08-28 15:48:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 06:24:28 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Piłeś coś?
    > Skoro miałeś w getoucie i visę i mc, to nic dziwnego, że velo po upłynięciu
    > terminów ważności przysłał i visę i mc.

    Ogolnie nie dziwne, ale nie dziwne byłyby tez inne kombinacje po
    takich zmianach w banku.

    > Nic dziwnego, że nie przysłał ich razem,
    > terminy ważności zapewne były różne - po pierwsze z powodu tego, że zamawiałeś
    > w różnym czasie,

    Byly rozne dokladnie z tego powodu.

    I dzieki temu wiem, ze zamiast MC dostałem nową Vise,
    a zamiast Visy dostałem nową MC :-)

    Numery rózne, wiec nie wiem czy o kontynuacji mozna tu mówic.

    > po drugie, że zdarza się jeszcze, że visy i mc mają różne
    > terminy ważności - np. w mbąku visa ma 3 lata a mc 5 lat,

    Te nowe sa obie po 5 lat.

    W czasach RFID - można wydłużać, ale na niektórych starych folia
    zaczyna się łuszczyc.

    J.

  • 7. Data: 2023-08-28 16:09:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 15:48:35 UTC+2 J.F napisał(a):

    > Ogolnie nie dziwne, ale nie dziwne byłyby tez inne kombinacje po
    > takich zmianach w banku.

    Kombinacje to są jak ktoś postuje po napiciu się.

    > Byly rozne dokladnie z tego powodu.
    >
    > I dzieki temu wiem, ze zamiast MC dostałem nową Vise,
    > a zamiast Visy dostałem nową MC :-)

    Jakie "zamiast"?
    Sam przecież piszesz, że do tego konta masz _I_ visę _I_ MC.
    Przecież to nic dziwnego, w mbąku i milku też tak można.
    W santanderze i inteligo chyba wciąż też.
    W citku, francuzie, aliorze, N26 nie można, bo dają tylko mc.
    A VW ma tylko visy.

    > Numery rózne, wiec nie wiem czy o kontynuacji mozna tu mówic.

    Nono, to dopiero odkrycie, że visa oraz mc mają różne numery.
    Ale czy "przypadkiem" nowa visa nie ma tego samego numeru, co stara visa,
    a nowa mc - tego samego co stara mc?

    Weź no zajrzyj do ST, to może się przekonasz, że masz obie karty aktywne.

    > W czasach RFID - można wydłużać, ale na niektórych starych folia
    > zaczyna się łuszczyc.

    Najpierw zdziera się sreberko z wytłaczanych cyferek na wypukłych kartach.

  • 8. Data: 2023-08-28 17:36:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 07:09:12 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Kombinacje to są jak ktoś postuje po napiciu się.

    Mogł "nowy" bank sie wycofac z jednego rodzaju, mógł przysłac przed
    terminem, bo chciał zmienic nazwę, mogł nie odnawiac nieuzywanych
    kart, mogł miec jakąs nagrodę od ilosci klientów, wiec chciał zmienic,

    > Jakie "zamiast"?
    > Sam przecież piszesz, że do tego konta masz _I_ visę _I_ MC.

    MC była wazna do czerwca. w maju czy czerwcu dostałem nową karte,
    wazną do czerwca 28, Visa.

    stara Visa jest wazna do sierpnia. I wlasnie dostałem nową kartę ważną
    do sierpnia 28 ... ale MC :-)

    > Nono, to dopiero odkrycie, że visa oraz mc mają różne numery.
    > Ale czy "przypadkiem" nowa visa nie ma tego samego numeru, co stara visa,
    > a nowa mc - tego samego co stara mc?

    No własnie nie.

    > Weź no zajrzyj do ST, to może się przekonasz, że masz obie karty aktywne.

    A nawet trzy. Bo jedna stara ciagle też.

    > Najpierw zdziera się sreberko z wytłaczanych cyferek na wypukłych kartach.

    Teraz juz sa płaskie.
    Choc numer ... mam wrazenie, ze minimalnie wypukłą farbą nadrukowany.

    To moze sie zdzierać :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-08-28 22:39:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> writes:

    > Taki"dumny" bank upadł, ale nie załuję go. Może wyjdą na lepsze wody.
    > Najgorzej to mają frankowicze. Teraz mogą tylko kwiczeć.

    Bez przesady. Właściwie to jaki mają problem?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 10. Data: 2023-08-28 22:43:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > W czasach RFID - można wydłużać, ale na niektórych starych folia
    > zaczyna się łuszczyc.

    BTW lepsza nazwa to NFC (tak, wiem, historycznie itd).

    Mi się folia łuszczy na nowych kartach. A w końcowej fazie ważności
    niektórych kart nie mam już warstwy z miejscem na podpis i paskiem
    magnetycznym. Stare takie nie były.
    --
    Krzysztof Hałasa