  • 1. Data: 2023-08-28 16:32:47
    Temat: Debilna poczta w IKA.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pal sześć, że jak sam napiszesz wiadomość, to możesz sobie na nią "odpowiedzieć", ale
    jak bank ci odpowie - oczywiście w osobnym "wątku",
    bo w tym samym to by było za trudno - to nie możesz odpowiedzieć.
    Jeszcze zniósłbym to, że wysyłają na maila "potwierdzenia wysłania wiadomości" z całą
    treścią wiadomości.
    Ale oni wysyłają w tym "potwierdzeniu" również wszystkie załączniki!
    Co za debil to wymyślił.
    Ciekawe, czy zrobi im coś za to Rzecznik Finansowy.

  • 2. Data: 2023-08-28 16:52:08
    Temat: Re: Debilna poczta w IKA.
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Ale oni wysyłają w tym "potwierdzeniu" również wszystkie załączniki!

    Ale właściwie co w tym złego?

    KJ

  • 3. Data: 2023-08-28 17:02:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:485c821d-81d1-4d6b-9801-1793fad07ea1n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Ale oni wysyłają w tym "potwierdzeniu" również wszystkie załączniki!
    > Co za debil to wymyślił.

    seryjny komendant z granatnikiem

    systemy www zepsute w ciągu ostatnich 3 lat
    przekształcone w poziome klawisze pianina w odcieniach szarości
    "załaduj więcej pozycji"

    1. mój system w pracy lista obecności urlopy
    2. mój system w pracy wypłaty odcinki pity
    3. mój system informacja lokatora
    4. mój system rejestracji do lekarza

    siedzą na takich doprze płatnych chyba stołkach debile którzy

    wysyłają poczte tylko w HTML, często z kodem szpiegiem
    wysyłają pocztę bez części plain text
    wysyłają poczte bez alternatywnego linka do strony html
    wysyłają załączniki pdf zahasłowane co potrafi złamać przedszkolak
    nazwa pliku zamiast "20230828_wyciag" wygląda "_Wyciąg" (tak z polskim ogonkiem)

    title strony zamiast "Józek Kowalski - śruby i nakrętki"

    wygląda tak

    "najlepsze śruby i nakrętki na rynku po jajach głaskane sprawdź ofertę - Józek
    Kowalski"

    nocusz
    Google zaokragliło ekran w Youtube takie czasy :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2023-08-28 17:10:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 16:57:36 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Ale właściwie co w tym złego?

    Po to im chyba wysyłam ten załącznik (np. wyciąg całej historii konta,
    bo debile pozamieniali wartość salda początkowego z końcowym,
    a sami nie potrafią tego błędu powtórzyć) POCZTĄ WEWNĘTRZNĄ,
    żeby nigdzie na ZEWNĄTRZ BANKU nie wylatywał, bo są w nim np. poufne dane.
    Jakbym chciał, żebym ten załączniki trafił na serwery wp, to bym nie wysyłał
    pocztą wewnętrzną, tylko z poczty wp.

  • 5. Data: 2023-08-28 20:55:19
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com>

    On 28/08/2023 17:10, Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > Jakbym chciał, żebym ten załączniki trafił na serwery wp, to bym nie wysyłał

    Może czas na własny serwer pocztowy? :P

    Aczkolwiek rozwiązaniem byłoby dosyć proste dodanie opcji wrzucenia własnego kluczka
    PGP i bank by
    sobie szyfrował pocztę wychodzącą i wsio... ;)

  • 6. Data: 2023-08-28 22:47:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    PiteR <e...@f...pl> writes:

    > Google zaokragliło ekran w Youtube takie czasy :)

    Powrót do przeszłości?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 7. Data: 2023-09-01 16:54:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 16:57:36 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [...]
    > Ale właściwie co w tym złego?

    No i popacz, alior się z tobą zgadza (o ile w ogóle zrozumieli, o co mi chodziło) i
    to jeszcze jak szybko:
    "nie uznałam Pana reklamacji za zasadną. Poniżej przekazuję wyjaśnienia w sprawie.
    Wyjaśnienia:
    Potwierdzam, że otrzymuje Pan potwierdzenie wiadomości (na maila wskazanego w
    Kantorze Walutowym)
    aby mógł Pan zweryfikować jego treść oraz, aby mieć potwierdzenie jego wysłania do
    nas. Funkcjonalność
    działa prawidłowo. Nie przewidujemy zmian w tym zakresie."

    No to chyba w końcu czas na RF i UoDO.

  • 8. Data: 2023-09-01 17:24:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > No i popacz, alior się z tobą zgadza (o ile w ogóle zrozumieli, o co mi chodziło) i
    to jeszcze jak szybko:

    Ale ja sam ze sobą się nie zgadzam :)
    Tzn. uważam, że wysyłanie potwierdzenia z załącznikami jest jak
    najbardziej na miejscu - nie ma wtedy wątpliwości jak obie strony widzą
    sprawę, ale rozumiem Twoje zastrzeżenia co do poufności.
    Być może najlepszą opcją byłoby wysyłanie w zaszyfrowanym załączniku[1]
    KJ
    [1] przychodzi mi na myś 7z z hasłem - obsługiwany w wielu systemach, mozna do
    niego wrzucić wiele plików, i algortym szyfrowania sensowny.

  • 9. Data: 2023-09-01 17:39:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 1 września 2023 o 17:31:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > [1] przychodzi mi na myś 7z z hasłem - obsługiwany w wielu systemach, mozna do
    > niego wrzucić wiele plików, i algortym szyfrowania sensowny.

    No i to miałoby sens.
    Ale jak to wytłumaczyć debilowi z aliora?