  • 11. Data: 2023-09-09 20:07:42
    Temat: Re: Komuś się pozamianieło...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [..]

    > Hmm, zdefiniuj straszność.
    > Raczej żałosne, gdyby nie:
    > "I kto za to płaci?"

    Właściciel blika?

    > Może być jeszcze: "żryj bardziej"
    > czy "rżyj bardziej".

    Ja tam odróżniam "żyj" od 'żryj' czy 'rżyj'
    albo 'rżnij'

    Ale ja truskawki cukrem ...
    KJ

  • 12. Data: 2023-09-09 20:27:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 19:27:53 UTC+2 cef napisał(a):

    > Nie myślisz chyba, że będę oglądał jakieś debilne filmy,
    > żeby poznać ten slogan.

    Wystarczy przeczytać tytuł - to jest ten slogan.
    Równie debilny jak zapewne film.
    Zapewne również na zamówienie.
    Jak to Kazik rapował o artystach?

  • 13. Data: 2023-09-09 20:30:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 20:09:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:
    >
    > [..]

    > Właściciel blika?

    Zwykle klient.
    Ale niech będzie właściciel - jeśli możesz
    mieć dowód osobisty RP to też nim jesteś.

    Nie zabraniam i nie mam nic przeciwko,
    jak komuś sięmpodoba, DGCC.
    Ale poziom manipulacji wskazuje
    na co najmniej lekkie wyparcie.

  • 14. Data: 2023-09-09 21:07:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Zwykle klient.
    > Ale niech będzie właściciel - jeśli możesz
    > mieć dowód osobisty RP to też nim jesteś.

    Niby w jaki spsób? Blikiem zdarza mi się płacić, owszem, acz dużo
    rzadziej niż kartami. Sugerujesz, ze mam się przejmować wszystkimi
    wydatkami reklamowymi Visy? Jeśli chodzi ci o rozumowanie, że te
    wydatki rozkładają sie na klientów to ... wiem o tym, ale jeśli będą za
    duże to się przesiądę na coś innego.

    > Nie zabraniam i nie mam nic przeciwko,
    > jak komuś sięmpodoba, DGCC.
    > Ale poziom manipulacji wskazuje
    > na co najmniej lekkie wyparcie.

    Możesz w prostych żołnierskich słowach powiedzieć o co Ci właściwie
    chodzi zamiast bawić się w psychologa, i dlaczego owo "żyj bardziej"
    jest takie straszne? IMO nie jest bo ... nawet go nie zauważyłem. Ale
    może ja już jestem w jakimś stopniu uodporniony na marketoidów? Nie
    wiem.
    KJ

  • 15. Data: 2023-09-09 22:01:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Wystarczy przeczytać tytuł - to jest ten slogan.

    Nie wpadłem na to. Myślałem, że trzeba zajrzeć.
    Zwracam uwagę na reklamy, bo zawsze jest w nich coś,
    do czego można się przyczepić, a to lubię :-)
    Ale tej kampanii jakoś nie dostrzegłem albo do mnie nie dotarła -
    i nie wywołuje żadnej mojej reakcji.

  • 16. Data: 2023-09-09 22:02:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 21:09:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > wydatkami reklamowymi Visy? Jeśli chodzi ci o rozumowanie, że te
    > wydatki rozkładają sie na klientów to ... wiem o tym, ale jeśli będą za

    Póki jest jeszcze konkurencja.
    Do tego reklamówki visy nie są tak debilne.
    No i nie jestem (już, bo jeszcze niedawno
    byłem, ty też) jej właścicielem, więc
    nie drażnią podwójnie.

> [...]
    > jest takie straszne? IMO nie jest bo ... nawet go nie zauważyłem. Ale
    > może ja już jestem w jakimś stopniu uodporniony na marketoidów? Nie

    W miarę starałem się w pierwszym poście.
    Że nie zauważyłeś tego sloganu - miałeś farta,
    a przeze mnie już tego nie odzobaczysz.
    Całe szczęście że nie uderzyło tak mocno
    jak mnie, bo miałbym na sumieniu. DGCC.
    I prosiłem o zdefiniowanie "straszne",
    bo u mnie nie było takiego zwrotu.
    Pisałem, że załosne - i dtażni, bo za to płacę.
    Choć może wyczułeś bardziej (nomen omen)
    co autor miał na myśli?
    To nie złośliwie, pioważnie pytam, lektura wspomnień
    Feynmana pozostawiła ślad w powracającym pytaniu:
    "Czy to może jednak ja jestem na to zbyt tępy?"
    tym bardziej że z wiekiem zaczynam zauważać
    u siebie objawy zidiocenia, osobliwie ku wieczorowi...

  • 17. Data: 2023-09-09 22:04:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 22:01:32 UTC+2 cef napisał(a):

> [...]
    > do czego można się przyczepić, a to lubię :-)
    > Ale tej kampanii jakoś nie dostrzegłem albo do mnie nie dotarła -

    A nic nie powiesz na temat samego hasła?
    Jeszcze fakturę za nie trzeba by obejrzeć.

  • 18. Data: 2023-09-09 23:32:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A nic nie powiesz na temat samego hasła?

    Nic. Nie wiem co Ci tam nie pasuje.
    Coś jest niegramatycznie czy co?
    Czy, że nielogiczne?
    Mam dokładnie takie same wrażenia jak piszący w tym wątku Kamil J.
    więc napisz o co chodzi.

    > Jeszcze fakturę za nie trzeba by obejrzeć.

    Taka sama pewnie jak za poprzednie.

  • 19. Data: 2023-09-10 10:35:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 9 września 2023 o 23:32:50 UTC+2 cef napisał(a):

    > Nic. Nie wiem co Ci tam nie pasuje.
    > Coś jest niegramatycznie czy co?
    > Czy, że nielogiczne?
    > Mam dokładnie takie same wrażenia jak piszący w tym wątku Kamil J.
    > więc napisz o co chodzi.

    Napisałem Kamilowi - może nie łapię, co autor miał
    na myśli, dlatego jest to dla mnie tak żałosne.
    Ale może to ja jestem żałosny - więc skoro was
    to nie drażni, to może rozumiecie i mi wyjaśnicie,
    albo też wam się jeszcze cierpliwość nie skończyła.

    > Taka sama pewnie jak za poprzednie.

    Tym gorzej.

  • 20. Data: 2023-09-10 11:29:25
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > to nie drażni, to może rozumiecie i mi wyjaśnicie,
    > albo też wam się jeszcze cierpliwość nie skończyła.

    Zupełnie nie rozumiem z czym masz problem.
    Nawet po tym niby wyjaśnieniu.

    > Tym gorzej.

    Bo Tobie się nie podoba kampania?