  • 1. Data: 2023-09-08 17:07:05
    Temat: Francuskie komputery są za małe na obsługę dwóch promocji na raz.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ciężka sprawa.
    Ogólnie to najpierw się połapali, że za dobrą promocję zrobili - 6 miesięcy po 5%
    moneybacku (max. 50zł/mc) - plus zwolnienie z opłat (na rok) - a po 6 miesiącach
    można zamknąć bez opłaty.
    No to "polepszyli" "wakacyjnie" - w kolejnej wersji też 5% max. 50zł/mc, ale jedynie
    za transakcje "wakacyjno-turystyczne".
    Ale "jakoś tak im wyszło", że dla karty żony, załapanej na poprzednią wersję - i
    przez 2 miesiące ładnie dającej 5% od wszystkiego - nagle za ostatni okres
    rozliczeniowy wyszło 16.11zł zwrotu za transakcje na 1317,71zł.
    A że była w górach to pewnie coś się na "wakacyjno-turystyczne" załapało.
    "Przekazali do odpowiedniej jednostki banku celem wyjaśnienia".
    Ciekawe, jak długo im to zajmie.

  • 2. Data: 2023-09-09 07:42:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 8 września 2023 o 22:03:58 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski
    >

    > : za dobrą promocję zrobili - 6 miesięcy po 5% moneybacku (max.
    > 50zł/mc)
    >

    > Velo daje dwakroć więcej. Wewnętrzne prze_lewy za friko. [nie
    > wiem, jak z prze_prawami]

    Nie więcej tylko "szybciej" (czy też za mniej IF).

  • 3. Data: 2023-09-10 19:32:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 10 września 2023 o 19:10:32 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski
    >
    > : - 6 miesięcy po 5% moneybacku (max. 50zł/mc)

    > : Nie więcej tylko "szybciej" (czy też za mniej IF)
    >
    > Nie jestem mocny w rachunkach, ale ponoć 100 to dwakroć więcej niż
    > 50. Podobnież z 0.5 vs 0.10...

    Niech będzie.
    I tak się na getout nie dam namówić :P