    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornicy
    Date: Tue, 13 Sep 2016 16:10:15 +0200

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 13 września 2016 11:19:09 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Czepiłeś się tego ciągnika.

    Bo dobry przyklad, jak to wszystko zle dziala.
    Komornik moze zajac kazde dobro, protesty olewa, sprzedaje za pol czy
    cwierc ceny, sad nie reaguje ... a na koniec sad uznaje, ze to
    wszystko jest warte 5000 zl grzywny.
    Ciekawe, jaka tam sad dzialke bral ...

    >ale ok, własnie dzięki temu ciągnikowi ładnie widach że takie numery
    >na masową skale nie są robione
    >Na kilka milionów licytacji rocznie raptem jakieś pojedyncze
    >przypadki wychodzą że coś nie tak było

    A skad wiesz ile ? Ten jeden byl naglosniony, o innych bylo slychac,
    ale cholera wie jak to tam bylo, a komornik sie zawsze wylga.

    Ja bym raczej powiedzial, ze ten jeden ciagnik dobrze swiadczy o tym ,
    ze komornicy byli calkowicie bezkarni - bo inaczej, to by sie trzy
    razy zastanowil, zanim by ten jeden ciagnik sprzedal. Nie oplaca sie.

    >A myślisz że dłużnicy to idioci i nie zaprotestują? Ten od ciagnika
    >szumu narobił.

    Jakos za malo.

    >Nie moze chyba taniej jak 1/2 kwoty oszacowania. Na pierwszej
    >licytacji za 3/4 kwoty na drugiej za 1/2. I nie może sprzedać poniżej
    >1/2 kwoty oszacowania.

    A jak sie nie sprzeda ? Moze obnizyc dalej, czy juz nie ?

    Poza tym ... jeden oszacuje i wystawi do licytacji, a reszte oszacuje
    i do komisu.
    A potem pokaze - ten jeden oszacowalem na podstawie XXX, sie nie
    sprzedal, to reszte szacowalem na podstawie wlasnego doswiadczenia, co
    mi wolno, i widac dobrze szacowalem.

    Bylo ogloszenie o licytacji ciagnika ?

    J.