    From: "Lesio5" <I...@w...peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klauzula Multibanku
    Date: Wed, 6 Aug 2003 21:22:58 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@waw03219239.visp.energis.pl

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:000f01c35c3c$af152ea0$45dd63d9@xzy...
    > kwiatek:

    > Toz
    >

    > Negocjować mozesz spróbowac. Jaki będzie efekt to inna sprawa. Czy jest
    > to curiosum ? Nie bank udziela Ci dużego kredytu na długi okres czasu i
    > chce miec jakies gwarancje /chociazby takie/ ze twoja zdolnosc kredytowa
    > nie spadnie razaco bez jego wiedzy i zgody.

    Inne banki nie maja takiej klauzuli w umowie. A poza tym pomysl o
    konsekwencjach tego paragrafu.
    NIE WOLNO wziac ci kredytu refinansowego.
    Nie wolno ci korzystac z obcych kart kredytowych.
    Nie wolno ci pozyczyc 500 zl od tescia.
    Przez kilkanascie lat jestes ubezwlasnowolniony.

    Gwarancje co do mojej wyplacalnosci powinien miec ten drugi bank, w którym
    bede pózniej sie ubiegal o inny kredyt. I to on powinien ocenic moja
    wiarygodnosc w swietle splacania kredytu hipotecznego.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"