  • Data: 2003-08-06 20:27:43
    Temat: Re: Klauzula Multibanku
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:bgrlkg$8g4$1@inews.gazeta.pl...

    > E, tam. To nie prawda. Możesz robić, co Ci się tylko podoba, ale musisz
    mieć
    > świadomość, że bank będzie mógł wówczas wypowiedzieć Ci umowę.
    > Szczególnie idiotyczny jest tu argument zakazu brania kredytu
    refinansowego.
    > Pomyśl czemu...
    > Zresztą 500 zł od teścia jest równie poważne...

    To jest interpretacja zapisu umowy. Zgodnie z tym warunkiem nie moge wykonac
    powyzszych czynnosci bez zgody banku by nie narazac sie na zerwanie umowy.
    Czynnosci sa oczywiscie starannie dobrane ad absurdum. Dlatego ten punkt
    jest paranoiczny.

    Ale fakt, ze nie moge wziac dodatkowego kredytu na wykonczenie mieszkania
    mnie juz nie smieszy. A tego wlasnie zabrania mi cytowany paragraf umowy.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    "Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"