  • Data: 2003-08-06 19:40:54
    Temat: Re: Klauzula Multibanku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:bgrku0$biq$1@news.onet.pl...
    > Inne banki nie maja takiej klauzuli w umowie. A poza tym pomysl o
    > konsekwencjach tego paragrafu.
    > NIE WOLNO wziac ci kredytu refinansowego.
    > Nie wolno ci korzystac z obcych kart kredytowych.
    > Nie wolno ci pozyczyc 500 zl od tescia.
    > Przez kilkanascie lat jestes ubezwlasnowolniony.

    E, tam. To nie prawda. Możesz robić, co Ci się tylko podoba, ale musisz mieć
    świadomość, że bank będzie mógł wówczas wypowiedzieć Ci umowę.
    Szczególnie idiotyczny jest tu argument zakazu brania kredytu refinansowego.
    Pomyśl czemu...
    Zresztą 500 zł od teścia jest równie poważne...

    > Gwarancje co do mojej wyplacalnosci powinien miec ten drugi bank, w którym
    > bede pózniej sie ubiegal o inny kredyt. I to on powinien ocenic moja
    > wiarygodnosc w swietle splacania kredytu hipotecznego.

    Mylisz się. Dla banku, który udzielił Ci długoterminowego kredytu jest tak
    samo ważne jaką masz zdolność kredytową w chwili brania kredytu jak i za
    rok, dwa, pięć czy dziesięć, bo jej znaczne pogorszenie może zaowocować
    brakiem spłat. A zasadą jest, że im szybciej bank się dowie o Twoich
    ewentualnych problemach, tym większą ma szansę na odzyskanie pożyczonych
    pieniędzy.

    Pozdrawiam,
    Washko