  • Data: 2003-08-08 08:49:36
    Temat: Re: Klauzula Multibanku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam S. napisal/a:
    > Czy
    > jest to curiosum ? Nie

    A ja zacytuję co w analogicznej sytuacji mówi projekt z BPHPBK:

    "Ponadto kredytobiorca zobowiązuje się również do (...)
    informowania Banku każdorazowo o zaciągnięciu każdego rodzaju zobowiązania
    finansowego (kredyt, pożyczka, poręczenie, gwarancja etc.) w kwocie wyższej
    niż 10.000 PLN lub równowartość tej kwoty w walucie"

    i to mi się wydaje sensowne podejście, bo w przeciwnym wypadku Multi może
    szantażować Lesia nawet przy takich drobiazgach jak debet czy KK.

    Zbiggy.