  • Data: 2005-12-20 08:46:56
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne
    Od: SebCz <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czemu podejmujesz polemikę o czyms, czego nie znasz ?

    Od kilku postów próbuję nakłonić Cię do wskazania błędów artykułu, bo mam
    nadzieję usłyszeć coś na temat 'Emerytury itd.'. To TY cały czas pijesz do
    Wprost jako gazety nie wskazując ŻADNYCH konkretów. Żeby było jasne - nie
    zamierzam polemizować o Wprost, jak słusznie zauważyłeś, nie mam o tym
    pojęcia. Do meritum poproszę. Jeśłi nie masz nic konkretnego do
    powiedzenia, proszę, nie odpowiadaj na ten post.

    --
    SebCz