  • Data: 2005-12-21 22:07:52
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2005-12-21 23:43- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Jurek Wawro, gdy pisał(a):

    > Cóż - błędy mi się zdarzają w tekstach pisanych on-line.
    > W przeciwieństwie do "rzeczonego Balcerowicza" potrafię się do nich
    > przyznać (pomijając już drobny fakt, że nie mają one większego znaczenia).

    Jako patentowany dysortografik nie będę podważał takiej opinii.
    Natomiast ma znaczenie to, że masz wadliwie ustawiony zegar systemowy,
    przez co najpierw czytam odpowiedzi na Twoje posty, a potem dopiero
    oryginały *).
    Rozumiem, że zajmowanie się sprawami o znaczeniu globalnym nie pozwala
    Ci zająć się tak przyziemnymi kwestiami...

    *) OK, zazwyczaj znając odpowiedzi, nie czytam oryginalnych postów. Czy
    taki miałeś cel?
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****