  • Data: 2005-12-22 05:09:38
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):
    > Gdybyś też zastanowił się nad meritum tego co piszesz, to byłoby jeszcze
    > lepiej. Bo to, że zastosowanie hasełka "Balcerowicz musi odejść" oraz
    > postulat skoku na NBP nie spowodują powszechnej szczęśliwości to raczej
    > pewne.

    Problem z wyznawcami Balcerowica jest taki, że poza powtarzaniem
    iż "Balcerowicz musi zostać" nie potrafią podjąć merytorycznej dyskusji.
    Rząd Mazowieckiego popełnił kilka poważnych błędów, które
    do dziś w sposób bardzo negatywny rzutują na stan naszej gospodarki.
    Wszystkie one obciążają także Balcerowicza (niektóre wyłącznie jego).
    Jeszcze gorzej wygladał udział L.B. w rządzie Buzka (moim zdaniem to
    była kompromitacja). Jego pracy w charakterze prezesa NBP nie oceniam,
    bo nie mam wystarczających do tego informacji.

    Jurek