  • Data: 2005-12-22 09:37:02
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne, czyli Blacerowicz musi odejsc
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/22/2005 6:29 AM, Jurek Wawro wrote:
    > Jako ciekawostkę związaną z tematem mogę podać to,
    > że zostałem wyrzucony z forum "prawica.net",
    > za krytykę pana Leszka:
    > http://prawica.net/index.php?q=node/1837
    > Wskazana strona zawiera merytoryczne zarzuty
    > pod adresem pana Leszka B.
    >
    > Ponieważ oficjalnie przyczyną były "brutalne ataki", poniżej cytuję
    > w całości mój list do administratorów portalu.
    > Usunięto także ostatnią moją wypowiedź.
    > Dostałem odpowiedź, że przepuszczenie wskazanych wypowiedzi
    > było "przeoczeniem" (łatwo sprawdzić, że widnieją nadal).
> [...]
    (...)

    Jako stały bywalec www.prawica.net (j.w. Catbert) mogę jedynie dodać,
    że trzeba się zasłużyć szczególnie, by z forum wylecieć.

    Ad meritum - p. Balcerowicz jest oceniany b. krytycznie przez niektórych
    uczestników prawica.net - w szczególności za relacje kursowe z poczatku
    transformacji, które w ocenie krytykujących mogły umożliwić zarobienie
    dużych pieniędzy, szczególnie, że istnieje uzasadnione domniemanie, że
    środki na inwestowanie pochodziły z FOZZ, który zasilał kredytami
    "swoich" i tych, którzy mniej lub bardziej przypadkowo dowiedzieli się o
    możliwości.

    Stawiane są bardzo poważne zarzuty p. Balcerowiczowi - wystarczy
    zachować formę, krytykować poglądy/czyny nie osobę i trzymać się
    meritum, byś miał możliwość swobodnego wypowiadania się na forum.

    Jak rozumiem, mogły Tobie puścić nerwy - bo forum jest w głownej mierze
    miejscem wymiany poglądów konserwatywno-liberalnych - stąd, jak się
    wydaje Twoja opcja, którą oceniam jako lewicującą, prowadzi do
    nieuchronnego konfliktu.

    Stałym uczestnikiem forum jest prof. Przystawa - który z powodu krytyki
    domniemanych beneficjentów błędów Balcerowicza ma sprawę w sądzie,
    wytoczoną przez osobę poszukiwaną w związku z FOZZ listem gończym - i z
    forum nie wyleciał, a zarzuty stawia takie, że Twoje - wybacz, to przy
    tym, co mówi i pisze prof. Przystawa to bułka z masłem.

    Mam nadzieję, że czytelnicy pl.biznes.banki nie będą mieli mi za złe
    tych dygresji - kopię nieniejszej korespondencji kieruję także do
    portalu prawica.net

    Pzdr: Witek