  • Data: 2005-12-19 20:00:24
    Temat: Re: Klamstwo emerytalne
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/19/2005 8:38 PM, Arek wrote:
    (...)
    > Liberalne to może być Najwyższy Czas, ew. Opcja na Prawo.
    > Wprost raczej centrowy. Do tego nieco zalatujący brukiem i sensacją,
    > dlatego artykuł czytać należy z rezerwą (może i ja spróbuję).

    Na temat ZUS niewiele dobrego można powiedzieć - chyba, że jak o
    Stalinie - co dziecku, gdy poprosiło o cukierka odrzekł - sp....
    A przecież mógł zabić!

    Ciekawe, co by powiedzieli szanowni grupowicze, gdyby w banku
    dowiedzieli się, że trwa ustalanie, ile mają pieniędzy, bo źle
    wypełniali przelewy i bank nie może się doliczyć.

    A ZUS tak może i jest cool, mimo, że ma system za setki milionów złotych
    - a panu, co ten system mu "robi" Wprost dało medal.

    Pzdr: Witek