  • Data: 2003-01-02 12:01:28
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Ankus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne. Są za to ,,hity'' w postaci praktycznego braku dostępu do
    > _historii_ transakcji oraz przelewów OffLine w ramach Inteligo, o ile
    > się chce skorzystać z przygotowanego szablonu.

    Nie rozumiem jaki masz problem z historią transakcji starszych niż trzy
    miesiące. Dostajesz przecież co miesiąc zestawienie w pdf i żaden problem
    aby to wszystko zapisać w jakimś katalogu na twardym dysku. Ja mam zapis
    wszystkich transakcji od początku istnienia konta, czyli prawie półtora roku
    i zajmuje mi to tylko 1 MB. Dodatkowa korzyść jest taka, że nie musisz nawet
    łączyć się z internetem aby znaleźć interesujące Cię przelewy.