  • Data: 2003-01-02 17:37:50
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:uhn81vkp2teqliqs897hmrlna29uauinh0@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > Ale po co?? Nie możesz go zostawić w poczcie? Albo najlepiej stworzyć
    > sobie osobny katalog?

    Mogę, ale nie chcę, bo nie lubię przechowywać załączników w folderach
    pocztowych, z kilku przyczyn, których nie chcę opisywać. Mam osobny katalog
    i tam zachowuję te pliki (wyciągi). Tak jak pisał Ankus, zajmuje to
    kilkadziesiąt sekund miesięcznie, ale ponieważ przez 2 lata jeszcze mi się
    to nie przydało, to jest to dotychczas zmarnowane ok. 10 minut.

    > Wydumana przeszkoda... Zawsze możesz sobie zamówić wyciąg za dany
    > okres.
    Istotnie, jest to jakieś rozwiązanie, aczkolwiek czasem nie wie się, o jaki
    okres chodzi, więc może się okazać, że zamówiony okres jest nietrafny, a
    jeden kosztuje 2,99 (emailem).

    > Jakie tysiące? To 12 emaili rocznie.

    No tu zakładasz mozliwosc server-side filtering - nie kazde konto pocztowe
    na to pozwala.

    > ROFL. Jakie zbieranie, wchodzę w program pocztowy, do folderu, jak
    > szukam czegoś konkretnego to search. Szybciej i przyjemniej niż
    > wyszukiwanie po www (no i do zrobienia offline).

    Kwestia subiektywna.

    Myślę, że do dalszego zbliżenia stanowisk nie dojdziemy, więc proponuję EOT.

    Nie przeczę, że jest wiele elementów w Inteligo, które są lepiej zrobione
    niż w mBanku, ale dostępność historii operacji do niej nie należy.

    --
    Robert