  • Data: 2003-01-02 15:24:21
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:5fl81vcb9t8t640p469urv14unrjfnrs83@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > Nie musisz. Musisz to kasować taki email, jeśli chcesz.

    Nie rozumiem. Jesli chcę w przyszłości mieć te wyciągi miesięczne, to muszę
    zapisać plik z nim na dysku.

    > To chyba b. dobrze?

    Nie, to niedobrze. Tłumaczyłem już, dlaczego.
    Dobrze tylko, jeśli akurat potrzebuję historii za dany okres kalendarzowy.

    > Jak do tego dojdzie, zawsze możesz zamówić emailem historię operacji.

    I mam ją od razu? Chyba nie. I chyba jest płatna.

    > Masz (Patrz piętro wyżej).
    > A jeżeli korzystasz poza domem, po prostu zostawiaj pocztę na serwerze
    > (nawet SMTP/POP3 ma taką możliwość).

    Niepraktyczne. Błahy powód do przeorganizowania systemu poczty. Z POP3 nie
    da się praktycznie pracować przy wielu tysiącach wiadomości.

    Historia jest mi potrzebna bardzo rzadko i w Inteligo zbyt dużo zabiegów po
    prostu wymaga zbieranie tych plików co miesiąc.

    --
    Robert