  • Data: 2003-01-02 15:01:53
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:av1b5s$oh1$1@news.tpi.pl, Ankus wrote:

    > Nie rozumiem jaki masz problem z historią transakcji starszych niż
    > trzy miesiące. Dostajesz przecież co miesiąc zestawienie w pdf i
    > żaden problem aby to wszystko zapisać w jakimś katalogu na twardym
    > dysku.

    > Dodatkowa korzyść jest taka, że nie musisz nawet łączyć się z
    > internetem aby znaleźć interesujące Cię przelewy.

    Dla mnie żadna korzyść, bo mam stałe łącze.

    Tłumaczę jaki problem, jest ich kilka:
    - strata czasu - muszę zapisywać
    - wyciąg jest za stały okres w jednym pliku, jak chcę dłuższy/krótszy, muszę
    mocno kombinować
    - mój dysk lokalny jest bardziej wrażliwy na utratę danych niż serwer banku
    - nie mam możliwości wygenerowania historii poza domem, jeśli nie zabrałem
    tych wszystkich plików ze sobą

    --
    Robert