  • Data: 2003-01-02 10:33:20
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:3E1413E5.44F81854@poczta.onet.pl, Jozef Zbrodel wrote:

    > Nie jest jedyną, ja też wolę. W domu korzystam z modemu. Policzcie
    > sobie liczbę przeładowań strony dla wykonania przelewu, gdzie konto
    > "przelewowe" (w mBanku eKonot) jest puste, i najpierw trzeba je
    > zasilić z konta "lokacyjnego" (w mBanku ktorys z eMaxow). W mBanku
    > jest ze dwa razy więcej przeładowań strony.

    To prawda, ale nawet trzymając wszystko na eKoncie otrzymasz typowo lepsze
    oprocentowanie niż w Inteligo. Można więc traktować dodatkowe utrudnienie z
    eMaxem jako cenę, jaką możesz (ale nie musisz) zapłacić za podwyższone
    odsetki. W Inteligo nie ma po prostu takich możliwości.

    > To samo dotyczy np. przeglądania historii w mBanku, gdzie żeby
    > obejrzeć szczegóły operacji, trzeba w nią wleźć, co czasami wymaga
    > wchodzenia w każdą jesli czegos szukamy w historii.

    Prawda.

    > Owszem, kiedys interfejs inteligo był wolny i często "gubił" sesje,
    > ale od jakiegos czasu po prostu smiga.

    Też prawda, Inteligo działa teraz znakomicie! przy tym mBank jest z kolei
    jakby coraz wolniejszy. Pewnie rosnąca liczba klientów.

    --
    Robert