  • Data: 2002-12-31 09:39:45
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6aff.000009cd.3e10dc52@newsgate.onet.pl...
    > Swiete slowa! Z wyjatkiem moze OKO ING, ktore ze wzgledu na progresywna formule
    > naliczania oprocenotwnia (podobnie zreszta jak w Inteligo, tyle ze duzo gorsza)

    A muszę to sobie policzyć:-)
    Nigdy tak dokładnie nad tym się nie zastanawiałem, bo ja oszczędności trzymam w wielu
    różnych miejscach, z których część od wielu
    miesięcy permanentnie traci:-( {akcje}
    Ale ja i tak dziwak na tej grupie jestem:-)

    Mnie posiadanie konta w BSK kosztuje więcej niż 30zł na miesiąc.
    Za trochę mniejszą funkcjonalność PKOBP kasuje mnie na około 10 zł/m-c
    mbank kasuje mnie na ponad 20zł/m-c
    Z Inteligo (jak i wielu innych Pekao podobnych) się wycofałem...
    A ja i tak najbardziej lubię PKO BP!