  • Data: 2009-03-22 16:42:19
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: ruf10 <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "ruf10" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mało słyszałeś.
    > Np jakiś tam synuś pracuje w cudzej firmie i zarabia 5000, ale jego
    > stary otworzył wielki biznes i zaoferował mu stanowisko wiceprezesa za
    > 20000. Robota łatwiejsza, więc porzuca dobrą robotę na rzecz jeszcze
    > lepszej.
    > Inny przykład: małżeństwo ma sklepik dający dochody 6000 miesięcznie,
    > ale porzuca go na rzecz pracy w UK.

    > Daj mi produkt, który się nie sprzeda za 1 grosz za tonę.

    Daj mi produkt, który da się kupić za 1 grosz za tonę.
    W dzisiejszej socjalistycznej europie nie da się tanio produkować.
    Pamiętaj o związkach zawodowych, pensjach minimalnych, kosztach
    pozapłacowych itd.
    Polska jest teraz "murzynem" Europy bo produkujemy tanio.
    Protekcjonizm w europie jest dla nas *szansą*, żeby trochę się odkuć, bo
    dalej będziemy produkować tanio ale już zyski pójdą na nasze konto a nie
    zagranicznych inwestorów.

    > Przykład nie udowadnia, że czegoś nikt nie kupi. Przykład bez sensu.

    Jak sam napisałeś, wszystko jest kwestią ceny.