  • Data: 2009-03-22 13:08:49
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Widze, ze kol Rozsadny stoi rozsadnie po stronie silniejszego -czyli
    chinskiego mandaryna.
    Ja ogladalem kiedys film Kundun(o Tybecie i Dalai Lamie) i mam inny poglad.
    Wprowadzanie na sile naszego porzadku rzeczy na ogol niewychodzi na
    dobre narodom
    tak szczodrze obdarowanym.
    Rzez mongolskich mnichow- tak jest ,wyrznieto ich prawie milion.
    Czytalem nawet(bedac tu na Zachodzie),
    wspomnienie takiego rezuna- opisal technike, raczej prymitywna,
    mordowania bezbronnych i nie stawiajacyh
    oporu ludzi. A ze to mialo miejsce dawno, gdzies w latach 20-tych ub.
    wieku, za Cedenbala, to nikogo to dzis
    juz nie obchodzi. Inna sprawa, ze owa rzez byla uzasadniona
    biologicznie, z punktu widzenia podtrzymania zywotnosci
    narodu. Na jakies 2.5 mln mieszkancow Mongolii zewnetrznej, ok 1 mln
    stanowili skazani na celibat mnisi buddyjscy.
    Gdyby w Polsce bylo 10 mln czarnych pajakow to ja bym ich sam chetnie
    tez mordowal. A te pare ich tysiecy dzisiaj-
    nikomu to nie przeszkadza. Sam sie chetnie do nich zapisze i oddam me
    srebrne dzbanuszki na starosc jako wkupne,
    za moje grzechy.

    fatso