  • Data: 2009-03-22 15:51:52
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ruf10" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gq5m2q$luh$1@achot.icm.edu.pl...

    > Nie słyszałem, żeby ten warunek kiedykolwiek w historii był prawdziwy.

    Mało słyszałeś.
    Np jakiś tam synuś pracuje w cudzej firmie i zarabia 5000, ale jego stary
    otworzył wielki biznes i zaoferował mu stanowisko wiceprezesa za 20000.
    Robota łatwiejsza, więc porzuca dobrą robotę na rzecz jeszcze lepszej.
    Inny przykład: małżeństwo ma sklepik dający dochody 6000 miesięcznie, ale
    porzuca go na rzecz pracy w UK.

    > Mówię o kupowaniu produktów.

    Daj mi produkt, który się nie sprzeda za 1 grosz za tonę.

    > Co wolisz kupić: produkt francuski za 500 eur czy polski za 300 *PLN*
    > powiedzmy porównywalnej albo nawet odrobinę gorszej jakości?

    Przykład nie udowadnia, że czegoś nikt nie kupi. Przykład bez sensu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/