eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<) › Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów
    :-<)]
    Date: Sun, 12 Jan 2003 22:16:09 +0100

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:avsht0$jk$1@news.tpi.pl...

    > Ale zawsze ktoś taką odpowiedzialność finansuje. W ostatecznym rozrachunku
    > klient. Więc taka odpowiedzialność = większy koszt korzystania z
    bankomatu.
    > Więc ja wybieram brak odpowiedzialności i koszty jak dotychczas.

    Masz racje nie bede sie domagal od mojego nowego providera poprawy jakosc
    dostepu do sieci. Co z tego, ze ginie 60% pakietow, przeciez nie gwarantuje
    minimalnego transferu. Dsotep do Internetu mam, fakt 10 razy wolniej niz na
    sdi i troche drozej, ale mam ;).
    Jak klienci beda sie tak podchodzic do jakosci transakcji to firmy
    uczestniczace w obrocie kartowym nie beda mialy zadnej motywacji do poprawy
    swoich uslug. Dziwi mnie, ze tak czesto jest tu poruszany temat
    przetwarzania danych i mozliwosci wyciagniecia od banku pieniedzy, a jakosc
    nikt nie zwraca uwagi na nienalezyte wykonywanie uslug. A wydaje mi sie, ze
    to dotyka wiecej osob niz niechciane pocztowki.

    Maciej